UPS kao pretvaraè?

Kako prevariti UPS od PC da radi kao pretvaraè bez kompjutera? (Leadman LU-550A) Inaèe, imam taj ups bez kabla i softwarea. Zuti

Reply to
zuti62

Kako mislis bez kompjutera????Zar ga nemozes pokrenut dok nije kablom spojen na komp??????? Inace, nebi trebalo biti problema

Reply to
Tom Cue

Ma jok, neæe se upali ako nema napona na ulazu. Recimo moj APC ima tipkicu kojom se mo¾e pje¹ice pokrenuti i u tom sluèaju. A koliko je pametno ganjati UPS kao pretvaraè, nisam siguran. Moj je fino zamirisao nakon ¹ta je malo du¾e radio sa 45 Ah akumulatora.

--
1. nemojte top-postati
2. pazite na quotanje

spojen

Neæe bez kompa.Opteretim ga,simuliram nestanak napona ali ni¹ta.Ima 9 pinski konektor kojim se spaja na komp i najvjerojatnije software PCa upravlja UPSom. Nemam ni tog kabla ni softwarea.

Reply to
zuti62

kabel ti je najobicniji serijski 9 pinski...mozes ga kupiti di hoces. a software isto mozes nac na netu koji oces. ali on bi mora radit bez ikakvih prikljucaka na komp. kabel i soft inace sluze samo da daju informaciju o stanju UPS-a (kapacitet, u/i napon, temp, bla bla). jednostavno nevidim razlog zasto zbog toga nebi radija...

meni nije tija radit bez da ga opteretim. kad sam ga opteretija radija je bez problema u autu bez ikakvih velikih zagrijavanja i slicnoga