uklanjanje induciranog napona

imam problem sa jednim elektronskim kuènim zvoncem koje se pali samo od sebe èim ga spojim na tipkalo, na prikljuènicama zvonca sam izmjerio napon od cca

60v izmeðu faze i nule kad tipkalo nije pritisnuto tako da predpostavljan da induciani napon u vodiæu pali zvonce,pa me zanima kako ukloniti ovaj inducirani napon?
Reply to
cici

Stavi mu otpornik izmedju kontakta na jednoj tipki i mase uredjaja. Otpornik trebas utvrdit eksperimentom, sto manji to bolji a ne smije zvonit, a mora zvonit kad stisnes. Probas sa 10kohm, 1kohm, 100kohm.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

bojim se da ovo neæu moæ izvest jel je tipkalo udaljeno par metara od zvonca, zaboravio sam napisat da zvonce posjeduje svoje vlastito napajanje preko 9v baterije ,220 mu je samo za okidanje. Ne¹to sam na¹ao po internetu da bi trebalo ubacit blok kondenzator izmeðu faze i nule na tipkalu samo neznam koliki kapacitet treba bit

"Petar Bjelèiæ" je napisao u poruci interesnoj grupi:i8aphl$15e$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
cici

Pa probaj sa 0.1uF ili 22nF za pocetak, isto kao sa otporom po PB metodi ako zvoni(da ne stisnes tipkalo) stavis manji ako ne povecas. Nego meni ta tvoja instalacija uopce nije jasna? I nisam siguran da mi je jasno ovo da zvoni kad spojis tipkalo - znaci kad spojis zice sa strane tipkala(a da nije stisnuto) zvoni a kad samo spojis zice sa strane zvonca bez da je tipkalo spojeno na drugom kraju onda ne? Neobicno ali moguce

Boris

Reply to
Boris Vuletic

za kondenzator vrijedi obratno nego za otpor ako ga spajas paralelno ulazu to sam zapravo mislio reci tj. napisati

Reply to
Boris Vuletic

A,da li zvoni kad tipkalo nije spojeno,moguæe da je do tipkala,na kojem se prilikom tro¹enja nakupilo metalne pra¹ine koja stvara kontakt.Probaj razreðivaèem sve oèistiti . Ako ne spoji u paralelu sa zvoncem neku malu ¾aruljicu od par wati/220v,koja æe to potro¹iti.

Reply to
Manu

Prije par godina imao sam isti sluèaj, tipkalo vani na ogradi, zvonce naravno, u kuæi. Rije¹io sam dodavanjem jo¹ jednog kabla za povrat sa tipkala :-)

Reply to
jura

internetu

Probaj izmedju konektora na zvonu di se spaja tih 220V sa tipke spojit

47k/5W.