Udaljena kontrola

Pozdrav!!!

Radim si jedan jednostavan alaram za kuènu upotrebu...Htio bih napraviti paljenje/ga¹enje istog pomoæu daljinskog...Zanim me dali je bolje raditi FM ili IC odnosno kakva su va¹a iskustva..Ekperimentirao sam s IC primopredajnicima i vidim da dosta èesto ureðaj ne prepozna odaslan signal vjerojatno zbog refleksija, zato bih najradije napravio ovo preko RF daljinca.....Znate li neki link za samogradnju takvih sustava za daljinsko ukljucivanje/iskljucivanje?Googlao sam i na¹ao neke sheme za RF daljinac ali to je kao daljinac za TV a ne ono ¹to meni treba

Meni treba daljinski sa 1 ili dvije tipke koji ce poslati 8 bitni kod.Sklop ce primiti taj kod te ukoliko je odgovarajuci kod sklop ce se ukljuciti/iskljuciti...

Hvala

Reply to
CroGracia

Samogradnja je vec skoro nepoznat pojam :) Trazio ja tako nesto, to ti je skoro pa uzaludan posao ... zavrsio posao sa kitovima kupljenim u Chipoteci, 2ch predajnik oko 100kn, 2ch prijemnik oko

170kn, ~430 MHz, radi savrseno, kodirano i ima vise programirajucih funkcija kako ce se ponasati kad primi komandu.

pozdrav

Reply to
stef

A,jo¹ jednostavnije je(i jeftinije) kupiti kit za daljinsko zakljuèavanje vrata od auta,ima jedan lik na hr.automobili.prodaja koji to nudi mislim oko

250kn.
Reply to
Manu

"CroGracia"

Ovisno o mjestu primjene. obièno FM nudi veæu fleksibilnost.

Sve je to lako napraviti, ali i ne moguæe ako nema¹ opremu za ugaðanje RF dijela.

Ima puno samo upi¹i u gooogle RF transmiter/receiver 433Mhz ili ne¹to slièno.

Reply to
miha

Studenti nisu ba¹ bogati pa zato i tra¾im nekaj jeftino za samogradnju.....270kn samo za sklop koji ce palit/gasit drugi sklop mi je malo puno...

Sad mi je pala na pamet ideja...

Kupi¹ na placu autiæ na daljinski...Izvadi¹ sklop i to je to....Jeftinije a pouzdano...

Reply to
CroGracia

Jos je jeftinije (po mom misljenju i bolje) bezicno zvono iz METRO-a ,oko 50kn ,ima kod (par jumper cca8 ), a umjesto zujalice stavi flip-flop i REL ili sl.

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

imas tx/rx module za 433MHz, 90kn par.

Reply to
Fire

Pa nije losa ideja, jedino nebu lijepo kak kit :)

Reply to
stef