Panasonic TV kvaliteta slike kvar?

Imam Panasonic TV flat 72 i inace sam vrlo zadovoljan s njime. Zadnje vrijeme sam primjetio da slika lagano leluja sto je recimo vidljivo na teletekstu ili na okomitim crtama kod zamrznute slike. Znaci okomite crte postaju lagano valovite na teletekstu u menijima i kod zamrznute slike.

Kod normalnog tv programa to nije primjetno osim ponekad na titlovima. Da li je to neki potencijalan kvar koji ce se s vremenom pogorsati ili normalna stvar ili? TV ima 3 mjeseca. Upravo sam ustekao 15 godina stari Grunding za usporedbu i slika u teletekstu i inace je potpuno mirna.

Zanimaju me Vasa misljenja.

Reply to
Dreamer

Dana Gospodnjeg Sun, 16 Apr 2006 23:02:35 +0200, Dreamer je u poruci interesnoj skupini hr.sci.elektronika u stvaralaèkom grèu na¹krabao:

Nejvjerojatnije neka stabilizacija napona! Po¹to je u garanciji, ¹alji ga na popravak!

Reply to
Nike