tv philips 32pw9768

ako itko ima (nadam se) philips 32pw9768 service manual... (pa da podijeli samnom) markoknez@.@.@gmail.com davao sam ga vec 3 puta na popravak i ocito da ti ljudi iz servisa nisu bas pri sebi, pa da ja vidim sto se desava unutra... btw... desava mi se izoblicenje slike kad se javi neka svijetla boja, oni su mi uvijek samo rastezali sliku u nekim service modu tv-a (do kojeg ja neznam doci jer nemam taj manual), ali ono... ocito da to nije rijesenje, jer mi se svaki put opet pojavi... pa do cega bi to mogla biti greska... (dakle svijetle boje i dolazi do izoblicenja, mislim da je stezanje... tj. jave mi se "valovi" sa svake strane slike)

Reply to
Marko Knezevic

u kojem servisu si bio?

Reply to
Simke

hm... neznam, tamo negdje prema gracanima... blizu onog krizanja ("zvijezde") (o zagrebu naravno govorim)

oni

mi

Reply to
Marko Knezevic

jel to 16/9 ekran ili je obièan ali veliki? na poklopcu tv(od zada) na cedulji dolje skroz desno ili u sredini dolje pi?u neke ?ifre i brojevi , to je broj ?asije da se zna kako uæi u service mode ima ih par vrsta za te nove

Reply to
=?windows-1250?Q?Kre=9Aimir?=

vjerovatno problem u mre¾nom dijelu.

Reply to