"Tuner power short"

Imam OPTICUM FT5p Digital Terrestrial Receiver i problem je slijede=E6i:

Kad je spojen na sobnu antenu, on funkcionira, ali hvata manji broj kanala. Kad je spojen na antenu u zgradi, pretra=BEuje i nalazi sve kanale, ali javlja poruku iz naslova, "Tuner power short" nasred ekrana i svakih nekoliko sekundi, iako je ispravlja=E8 nepromijenjen.

Da li se netko suo=E8io s tim problemom i da li postoji setting u receiveru kojim bi se isklju=E8ila ova dosadna poruka?

Lp, Marvin

Reply to
Marvin Mirsad Goran Barley

Kad je spojen na sobnu antenu, on funkcionira, ali hvata manji broj kanala. Kad je spojen na antenu u zgradi, pretra¾uje i nalazi sve kanale, ali javlja poruku iz naslova, "Tuner power short" nasred ekrana i svakih nekoliko sekundi, iako je ispravljaè nepromijenjen.

Da li se netko suoèio s tim problemom i da li postoji setting u receiveru kojim bi se iskljuèila ova dosadna poruka?

Lp, Marvin

Uði u meni prijemnika i iskljuèi 5V na antenskom ulazu koji sluzi za napajanje pojaèala, a koje si ti kratko spojio priljuèenjem na utiènicu. Opcija se mozda zove Tuner Power, stavi na off.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Poz

upaljeno ti je "fantomsko" napajanje predpojaèala preko antenskog kabla...

[...]

snipped-for-privacy@6g2000vbv.googlegroups.com...

Da, ja imam na Rvackom meni. Ve=E6 sam se sna=B9ao vol=B9ebno nakon posta:

Menu->Instalacija->Tuner postavke->Tuner jakost postaviti na "uklju=E8en" (odnosno u stavki izbornika =E6e pisat < Isklju=E8i >).

LP Marvin

Reply to
Marvin Mirsad Goran Barley