Trebam savjet - steper motor

Na jednoj fax-scaner-kopirki (HP..) izgorio je stepper motor od scannera. Na¹ao sam pribli¾an ali ne i isti pa me zanima savjet mo¾e li iæi u zamjenu ovaj drugi. Izgoreni: M35SP-9

Imam: M35SP-7

Zahvaljujem na odgovoru

Reply to
Joje

M35SP-7 koji ti imas je predvidjen za 6V napajanje, ima otpor namotaja samo

8 ohma i manji moment. Originalni je 24V i 50 ohma. Ako stavis M35SP-7 riskiras pregaranje drivera i eventualno motora. f
Reply to
filiplolicREMOVE

Hvala na odgovoru!

Ako mo¾e jo¹ potpitanje: u tablici koja je u linku za motor koji imam, stoje dvije verzije: 6V i 24V. Na motoriæu mi pi¹e 80 Ohm. Da nije to verzija 24V?

Reply to
Joje

Ne znam kako sam previdio da postoje dvije verzije :)) Na tom tvom zamjenskom pise da je 80 ohma? Onda je to nesto cega nema u katalogu. Ako je stvarno 80 ohma mozes ga staviti bez problema. Pitanje je samo ima li dovoljno momenta za pokretati mehanizam. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Koji HP?

Reply to
Dario

HP LaserJet M2727 nfs

Reply to
Joje

A sad nagradno pitanje :) Originalni motor ima zalemljen d¾ek na koji se utisne d¾ek i to je to. Ali - ima

4 ¾ice!! Ovaj "zamjenski" motoriæ ima 5 ¾ica. Postoji kakav standard boja? Nisam nikad radio sa steperima pa... A pitate se koja je nagrada? Mo¾e piva? ;))
Reply to
Joje

Ma cekaj malo, oni pdf-ovi iz prvog posta, je li oznaka motora bas kako pise tamo? Jer 4-zicni motor je bipolaran /a to ne odgovara pdf-u/ i ne moze se spojiti umjesto onog sa 5 zica. f

Reply to
Filip Lolic