Traze se ... volonteri

nitko

ni

bio

kakve

se

ja,

jene

koga briga.... kad je u dr=BEavi tak kak je, nema ekonomske sigurnosti,=20 drugo da ni ne nabrajam, svako se brine za svoje dupe...

idem sutra osnovati firmu i zaposliti =E6u 10 visokoobrazovanih volontera= ,=20 njima ne=E6u ni=B9ta platiti a niti dr=BEavi...

gdje =E6e=B9 bolje nego besplatna radna snaga

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

On 28.11.2011. 15:00, Mario Malenica wrote: /cut/

/cut/

I ja sam biv¹i FERovac i imali smo ekonomiku i organizacijsku psihologiju, no oni koji su pa¾ljivije slu¹ali, zapamtili su jednu pouènu izreku: "Nije se obogatio onaj koji je izmislio elektriènu struju, nego onaj koji je izmislio elektrièno brojilo."

:)

Tvoj replay m_o_r_a biti ispod mog

Reply to
Hombre

Svima, ti trazis odobrenje i kad ti odobre na tebi je da se potrudis nac firmu di bi bija. Njima je svejedno.

zaposliti moga nezaposlenog susjeda, a da mu zavod

Zavod nema nista sa izborom poslodavca. Oni samo odobruju taj proces volontiranja. Onda je na osobi da se potrudi nac mjesto u uvjeri poslodavca da zeli to. To moze bit bilo ko, njima je svejedno

Reply to
chuspy

Hehe, i Tesla je od takvih "najebao"

Reply to
grizli

Ne vidim nikakvih zapreka da to napravi¹. Ne znam ¹to jo¹ èeka¹?

Reply to
coin

Da! Nobelov fond bi bio d¾eparac u odnosu na Teslin Fond..... No, to je malo du¾a prièa!

Nema 20000 kn za osnivaèki kapital!

Vidi¹, ja to opet nazivam zakon ponude i potra¾nje. Po¹to nemam sindikat ili nekakav kolektivni ugovor koji me ¹titi, na meni je da se snaðem kako mogu i umijem i da se izborim za barem nekakva prava. Zapomaganje i ©BBKBB (¹to bi bilo kad bi bilo) mi neæe ovaj mjesec platiti hranu i krov nad glavom.

Opet æu ponoviti, to æe se dogaðati dok god ne postoji stvarna zakonska za¹tita radnièkih prava. Odnosno, za¹tita koja funkcionira. Prva lekcija na prvom satu ekonomije - maksimizacija profita. Normalno pona¹anje poslodavca je da izvuèe ¹to vi¹e para uz ¹to manje ulaganja, dok je normalno pona¹anje zaposlenika da poku¹a dobiti ¹to veæu plaæu uz ¹to manje rada.

Plaæa koju su nudili bila je dosta ispod 3000 kn.

Reply to
Mario Malenica

Ovo je iznimno posten stav, ali problem je sto s druge strane zahtijeva darovitog individualca - specijalista. Dakle, ovom konceptu nedostaje masovnost, producira stihijski razvoj i u praksi se rijetko susrece.

Postoje ljudi koji mozda nisu genijalci, ali ne znaci da ne mogu biti dobri inzenjeri.

Ja naime ne mislim da veliki broj inzenjera znaci i vecu medjusobnu 'konkurenciju'. Vise inzenjera znaci istodobno da se problemi rjesavaju 'inzenjerski', na 'pravi nacin' i efikasno sto opet rezultira potrebom za vecim brojem inzenjera. To znaci upogoniti drzavne instrumente npr. javnu nabavu da bi se zaposlili mladi inzenjeri (npr. gradjevina jako puno radi poslova sa drzavom).

Pozdrav,

djuka

Reply to
djuka

coin

jadnik, treba mu dati jo=B9 2 posla tako da ima uz to =B9to je vlasnik fi= rme=20 u kojoj ina=E6e radi.... dok plati sve tro=B9kove ni=B9ta mu ne ostane