Traze se ... volonteri

:))

Reply to
coin

Ma ne, to je ispod èasti, tamo su samo neki siromasi iz Pakistana ili Indije ;)

Reply to
coin

Ti si glas razuma na ovoj grupi. Svaka èast!

Reply to
coin

Imao je viziju i o dogaðajima poèetkom 90-tih?

Evo jos jedna dopuna. Upravo sam sa sastanka na kojem je bio prisutan i jedan od vodecih ljudi u Hrvatskoj u nasoj struci, mogao bih ga cak nazvati legendom i piscem jedne od 'must have' knjiga na nasem jeziku. Radio je projekt za jednu svjetsku korporaciju koji je ekstremno zahtjevan i kompliciran. Pitao sam ga na kraju koliko je to naplatio (ocekujuci barem jedan beemvejac sedmicu delux) a odgovor je bio - 100000 (sto tisuca) kuna. Paf, ostao sam zabezeknut u prvom momentu a onda je nastupilo objasnjenje - "Jebiga, takvo je vrijeme, uzmi ili ostavi, ako neces tu je Indija, oni ce to napraviti i brze i bolje za manj pare. Stoga, poklopi se usima i radi..".

Kasnije kad sam razmislio, to i jest realno. Ipak je imao prilicno vecu satnicu od kopaca kanala :)

P.S. Ime covjeka kao i naziv tvrtke koja ga je angazirala iz razumljivih razloga ne bih javno na newse.

Reply to
coin

A vid ovo, znam za slucaj osobe koja je zavrsila elektriku i na zavodu su mu rekli da nema posla i bla, bla... ali da moze volontirat, tj. da ce oni umjesto poslodavca mu placat zdravstveno/mirovinsko/doprinose... i njemu ce jos drzava placat oko 2k kn mjesecno narednih godinu dana dana da stekne uvjete da moze ic polagat drzavni ispit, jer ovako nigdi. Ovome je olakotna okolnost sta mu stari ima elekticarsku firmu pa je na kraju dobro ispalo obojici... a

Reply to
chuspy

Od: 's faksa na posao' smo stigli do 's faksa u mirovinu'...LOL

"coin" wrote

Milobar ®idan....Konèar d.d. :))

Reply to
Gagi-9a6aag

Nije pogodio: Sudeci po sudskim procesima, HDZ i Hr-politika bas i nemaju mnogo zajednickog!..LOL

Nope. Konèar d.d. je domaæa firma, oni (naravno) jo¹ uvijek rade po sistemu Joze i leta na Mars (

) tako da Pakistan ili Indija ne dolazi u obzir. Ovdje se radi o stranoj firmi. No i da pogodi¹ neæu reæi o kome je rijeè ;)

Reply to
coin

inzinjer moze osmislit prozivod ili uslugu i treba samo ekonomisu da mu vodi "posao"

Ekonomista nemoze vodit posao ako nema nekog tko ce izmislit proizvor i nekog ko ce radit posao..

hehe

ovo se odnosi na malo poduzetnistvo a ne na velike korporacije :D

Reply to
grizli

ja sam ispravno quotao a ti su tu nakeljio mnogo nepotrebnih podataka :D

Reply to
grizli

Naravno da mislim : Od filozofiranja, jezokoslovstva i mjetnosti NEMA nikakve koristi od toga drzava nece krenuti naprijed, svi su oni teret na drzavnoj dudi

Reply to
grizli

Ti si ono sa FER-a, jel'? :D

S vremenom nauèi¹ da nije bitan niti in¾enjer, niti ekonomist, nego onaj tko zna prodati. E, vidi¹, o njemu ovisi sve. D¾aba ti i in¾enjeri i menad¾eri i svi doktori znanosti ovog svijeta, ako nema love od koje æe doæi plaæa.

Reply to
Mario Malenica

Hehe, rekao sam ja. Glas razuma :)

Reply to
coin

U ljudskoj zajednici postoje 'robe' koje spadaju u nekakve 'civilizacijske vrijednosti' (sigurnost, obrazovanje...). Kao sto sam vec i rekao, jedan od temelja civilizacije su inzenjerska znanja.

Evo npr. kod mene vec mjesec dana nije pala kisa, i bez obzira na to, niti jednom covjeku niti zivotinji ne nedostaje vode. I svi to uzimamo zdravo za gotovo. A neko se gadno morao potruditi da se to i ostvari. Zakone trzista mozemo postivati kada oni doprinose boljitku, ali ne i kada je ocito da su prepreka razvoju,

Kako to da lijecnicki rad nije 'roba'? Kako to da odvjetnicki rad nije 'roba'? Kako to da nastavni rad nije 'roba'? itd.

Na kraju, NIJE normalno da inzenjer radi za 0 kn.

Pozdrav,

djuka

Reply to
djuka

Ima, ima koristi! Proèitaj ¹to si i kako napisao! Sorry, morao sam!...LOL

Hmm..To mi nesto zaudara na mogucu korupciju? Kojim poslodavcima i uz koje uvjete nude takve kombinacije!?

Ili: Hoce li neki poslodavac ( i za koju lovu) formalno 'volunterski' zaposliti moga nezaposlenog susjeda, a da mu zavod placa harace!?

Je, roba je sve sto si naveo. Itekako. Nije mi jasno od kud ti ideja da ni jedno od navedenog nije roba?

Nije normalno, naravno. Drugo je pitanje sto se krije iza ovog oglasa, nitko jos nije nazvao i informirao se o tome. Sto mislis, zar stvarno postoji firma koja ce traziti inzinjera dam volontira usput mu ne placajuci cak ni topli obrok i prijevoz? Ja ne vjerujem. E sad, sto su svi skocili na zadnje noge da ne valja vlast, ne valjaju poslodavci, ne valja ovo ili ono to je drugi par postoli, ovaj oglas je bio samo inicijalna kapisla za pokretanje kuknjave.

P.S. Ne branim ni na koji nacin ove koji su postavili oglas niti imam ikakve veze s njima. Mozda su dobri, mozda ne, ja to ne znam. Znam samo to da se ovdje javilo puno likova koji kukaju kontra loseg sustava, loseg placanja, loseg odnosa poslodavca prema radniku a nista nisu poduzeli da to promijene izuzevsi seruckanje po newsima (i nekim forumima vjerojatno).

Reply to
coin

Da, izgleda da oglasi vise nisu vazeci.

Dakle, ravnoteza straha, ucjena i prijetnji. RAdnik stalno prijeti da ce otici kod drugog poslodavca, a ovaj pak ceka da se radnik makar malo 'opusti' da mu uvali otkaz.

Ja razmatram situaciju kad poslodavac, iskoristavajuci stanje na trzistu, zaradjuje masne novce izrabljujuci radnika. Tocnije, sto kada zakoni trzista 'guse' razvoj?

Ma moze 'C' kategorija, tecaj padobranstva, alpinizma, ronjenja stogod :) samo neka plate...

Pozdrav,

djuka

Reply to
djuka