Traze se ... volonteri

Pa naravno da samo duboko u govnima, kad od kad sam diplomirao u 6 mjesecu do sad na moj posao net , BILA su svega 2-3 postena oglasa , a diplomiralo je 200 tinajk elektrotehnicara....

Tj niti jedan kolega kojeg poznam nije dobio posao... A kako jos i dublje tonemo u recesiju, meni se cini da ne postoji realna sansa da uopce dobijem posau u RH :(

Reply to
grizli

ecu

alo

ko

a =B9to =E8eka=B9 tu u hr? idi van dok si jo=B9 mlad!!

meni je ko cucku =BEao =B9to nisam prije 20 godina oti=B9ao u njema=E8ku!= ne=20 usudim se sada kalkulirati niti pomisliti koji bih po redu auto vozio i=20 koliko imao u=B9te=F0evine i koliko ku=E6a sagradio ovdje u hr...

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Prilicno si neodredjen... Sto znaci 'tulave ovce'? Nije lose biti niti 'tulava ovca' ako je pastir OK i zna kojim putem treba ici.

Moje je misljenje da je stvar puno sira i ozbiljnija od promjene vlasti, a osim toga problemi nisu samo kod nas:

Cinjenica jest da su visoko razvijenom drustvu inzenjeri neophodni. Zbog cega onda ti problemi?

Postoji, po mom misljenju nekoliko fenomena koji su to uzrokovali:

- ustrajanje pod svaku cijenu na efikasnosti, brzini rada itd (zasto npr. financijasi ili marketingasi nemaju taj uvjet????),

- medjusobna 'konkurencija' i opcenito prihvacanje filozofije 'opstanka najjacih',

- nebriga o mladima, izostanak mentorstva i podrske u firmama, a firme samim time postaju s vremenom sve slabije i losije,

- kratkorocnost politike u firmama i drzavi itd.

To su stvari koje ce godinama nositi posljedice, no mozda ima nade ako bukne 'kriza' pa se promijeni stav prema ljudima koji uistinu odrazavaju drustvo na zivotu.

Pozdrav,

djuka

Reply to
djuka

a ¹to èeka¹ tu u hr? idi van dok si jo¹ mlad!!

meni je ko cucku ¾ao ¹to nisam prije 20 godina oti¹ao u njemaèku! ne usudim se sada kalkulirati niti pomisliti koji bih po redu auto vozio i koliko imao u¹teðevine i koliko kuæa sagradio ovdje u hr...

--
Jedan trenutak sreæe vrijedi tisuæu godina slave
Reply to

FER?

Reply to
Hombre

ecu

alo

ko

moj brati=E6 je na 4 godini FER-a i ve=E6 sada vidi kako je te=B9ko i pom= alo=20 "razmi=B9lja" kako =E6e se te=B9ko zaposliti...

nadaren je, nadam se da =E6e mu uspijeti...

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

da, zasto?

Reply to
grizli

Danas na ekonomskim fakultetima inzenjere se smatra samo kao funkcionalnu cjelinu u sklopu ekonomskog sustava. "Daj mu da to napravi sto brze i sto bolje...". Naravno ispostavilo se da firme, pa cak i one 'velike', vode ljudi koji su se u krizi pokazali apsolutno nemocni da je zaustave. Npr. VIP koji je nakon 10-15% manje dobiti (pazi i dalje ima dobit!!!), otpusta inzenjere, a oni su NEOPHODNI da sustav funkcionira.

Cekamo krizu, kada ne bude jeftinih kredita, trazit ce se znanje i rad.

Pozdrav,

djuka

Reply to
djuka

Tako je veæ dulje vrijeme. Nadam se da niste popu¹ili prièu da vas posao èeka èim diplomirate.

Posao ne mogu dobiti niti neki s puno godina iskustva.

Ako naðe¹, pomiri se s tim da æe biti sranje. Ako ima¹ volje baviti se programiranjem, tu ima jo¹ ne¹to malo posla. Ali i tu je obièno veæina poslova sranje i stalno pre¾vakavanje istih problema. :)

Reply to
Mario Malenica

kad sam upsaio faks bila je drugacija situacija

stovise situacija je bila bolja i prije 2 godine bar sto se oglasa tice

da, kad sam upisivao faks pricalo se da ima posla, bar je onda bilo :D

Reply to
grizli

Ovi linkovi me zbog nekog razloga odvedu na oglas za krojaèicu i CO2/TIG zavarivaèa...

Poslodavac æe uvijek dati samo onaj minimum prava na koji ga tjera zakon. A zakon ako se ne provodi mo¾e¹ okaèiti maèku o rep. Dobiti æe¹ malo vi¹e prava jedino ako poslodavac vidi da jedino o tebi ovisi dobar dio posla ili u sluèaju ako ne¹to vrijedi¹, a postoji ¹ansa da ode¹ negdje dalje.

Vani je tako poèelo jo¹ 2008, pomirite se s time.

Je. Primjer iz doba dok sam tra¾io prvi posao - tra¾imo ing. elektronike s polo¾enom dozvolom C kategorije. Ne, nije nekakav struèni certifikat, nego dozvola za upravljanje motornim vozilima. Zbog toga sam digao sidro i oti¹ao nekih 300 km dalje. Pripremite se i na to.

Nadam se kako ne misli¹ da je elektrotehnièka struka vrijednija od navedenih, ili da su ljudi koji se time bave i¹ta bolji ili sposobniji od ovih gore navedenih.

Vidi komentar o minimumu i o zakonima. Kako mi reèe kolega programer, na razgovorima za posao poèeli su nuditi posao na odreðeno. To nam je bilo nezamislivo prije 3-4 godine.

Reply to
Mario Malenica

Vidi¹, ima dosta ljudi koji su zavr¹ili u i oko Zagreba, jer u veæem dijelu dr¾ave nije bilo posla za njih. Najveæi dio njih je dobio poslove u zastupni¹tvu i prodaji, a jako mali dio u nekakvoj proizvodnji koja dovlaèi lovu iz inozemstva. Ova situacija je logièan nastavak toga trenda.

Ako ima¹ znanja, volje i normalnog radnog prostora, pogledaj ima li ¹to na "freelance" stranicama, najbitnije ti je ne oglupiti dok tra¾i¹ posao.

Reply to
Mario Malenica

na

bilo

bar ne=B9to, ipak se pi=B9e u knji=BEicu, ide sta=BE, mirovina i davanja.= =2E..=20 naravno ako je sve u "redu" sa poslodavcem

ali da nekome d=BEabe radim??? pa nema d=BEabe ni u stare b... !!!!!

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Pogodio si

Reply to
Mirko

... vecer

-Zadnji vizionar na ovim prostorima .... .... umro je , negdje pocetkom Svibnja (Maja) ... 1980. godine

-Ne znam kako netko moze biti malodusan , a imamo Hrvatsku :-)

BezimeniDX

Ne, pravi vizionari pobjegnu s ovih prostora. Tek kada negdje dalje postanu uspje¹ni onda ih ovdje dignemo u nebesa i hvalimo se s domaæom pameti. :D

Reply to
Mario Malenica

je bo te Tito :))))))))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Diplomirao si na FERu, a jos se nisi nauèio kvotati :-)

Inaèe. Imam prijatelja koji je na 4. godini i ima ponudu da ostane kao asistent na faksu, ovih dana vodi pregovore jer je pozvan da ne¹to kao da mu nude da ide u Singapoore u sklopu priprema za diplomski rad...

Reply to
Hombre

Raspisali ste se kao kokoske. Je li itko od vas nazvao te tvrtke i pitao o cemu se radi? Ili samo bez veze lupetate?

Reply to
coin

Ovo je (surova) istina. Treba se prilagoditi tome i postiæi ¹to bolju cijenu na tr¾i¹tu. Ne znam za¹to si umi¹ljate da ste (smo) po ièemu razlièiti od kopaèa kanala ili vreæice deterd¾enta na polici u marketu? I jedno (deterd¾ent) i drugo (kopanje kanala) i treæe (in¾injerski rad) samo je roba na tr¾i¹tu, naravno svaka sa svojom cijenom.

Reply to
coin