Transformator

Zna li tko od cega je mogao biti ovaj transformator? Na zalost nemam takav konektor kakav ide na navoje s prednje strane. Mozda netko ima s grupe...

Lp, BladeRunner

Reply to
BladeRunner

Trafo za nekakvu rasvjetu, prema:

Je, izgleda tako, ali sto to pise na naljepnici: "Vanjski fleksibilni vod ovog mreznog adaptera se ne mo¾e izmijeniti; ukoliko je vod ostecen, mora se adapter baciti u smece (verschhrottet werden). Valjda se misli na mrezni kabel ili...?

EZ

Reply to
Edi Zubovic

Da, logicno da na mrezni kabel jer je on zaliven sa transformatorom. Pitanje je sad, da li taj trafo mogu koristiti za druge namjene osim za rasvjetu? Znam da kod toroida nije tako. Cisto zbog (da sad ne pisem eseje o toroidima) njihove "fizike".

Reply to
BladeRunner

?? ©to kod toroida nije tako?

proracun trafoa za rasvjetu i onog za ispravljac je razlicit, istina ili ne?

Reply to
BladeRunner

Ja jedini toroid koji imam koristim osim za rasvjetu i za 12V Wellericu a porijeklom je iz nekog prili?no starog 1/2 profi dvostrukog stabiliziranog ispravlja?a a koliko znam nekad su se koristili u boljim audiopoja?alima jer prakti?ki nemaju rasipnog fluksa pa bi me zanimalo u ?emu je stvar - mo?da ja ne?to krivo radim?

Boris

Reply to
Boris Vuletic

U osnovi nije istina!

ehmmm pazi... "audio"... tu mora¹ strahovito paziti na jedan element "usviranost"

pa ako ¾ice, kojima je motan trafo nisu usvirane taj trafo je potpuno bezvrijedan

;->>

Reply to
Gyz

Znao sam da ce netko to zamijetiti :))

Reply to
BladeRunner

Na brzaka bih rekao da se radi o specifiènostima toroid vs EI jezgra, a ne toliko o razlièitim primjenama?

A ja bih prije rekao da se radi o specifiènostima ovisno o primjeni, jer se mo¾e napraviti sje*an trafo i na jednoj i na drugoj jezgri :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Ja sam ciljao na ovo: