Tjeranje ptica

Treba mi jednostavni sklop za tjeranje grlica s prozora, jedu nam cvijece... dakle nesto slabo, max pola metra udaljenosti da pokriva..

Moze i gotov proizvod ako netko zna....

Hvala

Reply to
Dakky

gunnova dioda iz mikrovalne peènice i nekakav VF oscilator pa vidi na kojoj frekvi bude zaosciliralo da smeta pticama....i nekakav IR snezor pokreta pa aktivira emitiranje samo onda kada ptica doleti....a tko zna...mo¾da mo¾e¹ to modificirati uz malo ideje i muke pa odmah imati i peæene piliæe :))))

Reply to
Gaghigno

Dana 2.6.2013 17:11, Dakky je napisao:

povuci dva-tri puta bezbojni najlon od udice preko/iznad cvijeæa, to izluðuje ptice, to sam napravio na svojoj barci. vi¹e mi galebovi ne slijeæu i ne se*u po njoj ;-)

Reply to
Sanjin K.

Nabavi maèku i istreniraj je da sjedi na prozoru......

Ultrasonic Bird Repeller [pdf]

Osim ultrazvuka (~koji je dobar i za maèke, cucke, ¹i¹mi¹e, malu djecu/teenagere, itd) grlice i golubovi nevole nagle glasne i intenzivne duboke tonove (k'o ni svi mi) tipa udaranje po limenoj kanti ili poklopcu za kantu velikog promjera, tresak drvenih vrata snimljen na MP3 I pu¹ten preko kuæne linije sa zvuènicima na prozorima (probano, radi), techno/dance (tko jo¹ voli brenèanje lo¹eg dubokotonca ugraðen u podrtotinu od starog auta)

Ako si geek-ish elektronièar, probaj sniziti malo frekvu sa sheme na (

) i dodati bolje visokotonsko poja;alo sa odgovarajuæim visokotonskim hornama.

Ako si uber-geek elektronièar probaj jeftin-ebay MP3 modul (

) spojiti na Elektor-ov "Ultrasonic Directive Speaker" (
) a potom SD karticu na MP3 modulu napuniti veæ pripremljenim "zvukovima" (meni se osobito svidjela kolekcija zvukova koji navodno mogu èuti samo zloèesta mala djeca i teenageri usijanih glava, zvukovi koji navodno jako smetaju navedenima:
)

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com