EM scanner

Postoji li negdje za kupit gotov uredjaj koji mjeri putem VU metra ili digitalno, nekakvu ukupnu vrijednost elektromagnetskog zracenja, dakle od 0 do 10000 MHz (moze i vise) i to prikazuje na nekoj skali? Naravno da je to nemoguce bazdarit jer nemamo pocetnu i najvisu tocku, ali recimo da se kroz koristenje bazdari korisnik a ne uredjaj :)))

Ako ne postoji gotov, ima li netko tko bi mi to izradio za sitnu lovu ? :)

Hvala

Reply to
Dakky

Mjerenje zraèenja oda¹iljaèa, WLAN-a ...

Za¹titni materijali itd. Profi firma s odliènim proizvodima.

Reply to
nescafe

....neznam za¹to uopæe mjeriti snagu EM polja ????

Reply to
Du¹ko

Ma meni treba nesto jednostavno, moze i putem par LED-ica, npr 3 zelene 2 zute i 1 crvena.. A htio bi znati koliko ima toga u zraku na mjestu gdje spavam, odnosno provodim najvise vremena. Cisto iz preventivnih razloga...

Reply to
Dakky

Na HrMicro serveru ima¹ Elektor 06/2005, potra¾i projekt "Electrosmog Tester". Vrlo jednostavno za samogradnju...

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

..evo ti si jo¹ jedan kojega su isprepadali sa EM zraèenjem...neki od toga prave cilu industriju...bitno da se zaraðuje...a ¹to vi¹e popla¹e ljude to bolje... Radio sam godinama u EM polju...od srednje ¹kole radioameter . kasnije radio i vrlo èesto na velikim oda¹iljaèima i upoznao ljude koji su do¾ivjeli mirovinu radeæi u okru¾enju izraèenih snaga preko MW. Niti jedan koje znam nisu imali problema sa karcinomima :) Dokazano je samo da dolazi do zagrijavanja tkiva i to kod zraèenja UHF i navi¹e, ali ne i da to znaèi pojavu kancerogenih stanica. Industrija se veæ pobrinula pravilima da ureðaji koji bi mogli zagrijavati tkivo budu limitirani snagom na 100 puta manje EM polje. Nedavno su lupili iz svjetske zdravstvene organizacije da su mobiteli ¹tetni...i odmah se novinari i proizvoðaèi raznoraznih za¹titnih sredstava od EM raspisali da se to pojavi rak LOL Prvo bi onda zabranili mikrovalne peænice jer bi se tu "stvarale" kancerogene stanice i nebi se smjelo jesti takvu hranu....snaga peænica je od cca 800w pa do nekih 2KW i to na frekvencijama sliènim Wi-Fi i oda¹iljaèa mobilne telefonije ( pogledaj zadnju stranu peænice, obièno tamo pi¹e a dok radi iz nje curi dio EM koji je i jaèi od snage mobitela). Za¹to se ne naprave statistièki podaci o oboljelim radnicima koji su godinama u EM poljima 1000 puta jaèim od korisnika mobitelima.. Neèe... jer to ne odgovara tim industrijama jer bi podaci govorili protiv njih...a mo¾da bi podaci rekli da ti ljudi puno manje oboljevaju od karcinoma....mo¾da èak na neki naèin ¹tite ljude....kao sunce koje je najveæi i naj jaèi izvor EM.

Reply to
Du¹ko

Ovo podsjetilo na situaciju u kojoj me o zagaðenju u Sisku ispituju ljudi koji pola dana provedu uz otvorene prozore, pored jedne od najprometnijih cesta u ovoj dr¾avi. :)

Reply to
Mario Malenica

Ja bih zabranio Sunce. Kilovat po kvadratnom metru, eeej!

Reply to
Philip Pirrip

Tati je otkriven karcinom 06.12.2011. i preminuo je 10.04.2012., najcesce (8h dnevno) je boravio na direktnoj optickoj vidljivosti 24dBi Gridice na cca 50 metara od nje, koja je vrlo vjerojatno bila spojena na 1W miniPCI WLAN karticu, a sve zato jer susjed nikad nije prijavljen nikojoj sluzbi, jer i da je, vrlo vjerojatno bi prilikom mjerenja smanjio izlaznu snagu i nastavio koristenje neometano.

S obzirom da se moj krevet nalazi par metara u desno, vjerujem da postoji opasnost i po mene, mada taj WLAN mozda uopce nije uzrok karcinoma, htio bi ocitati mjerenje EM zracenja na tom mjestu.....

Reply to
Dakky

:( moja suæut

I da , vjerovatno je ne¹to drugo uzrok...

Moj Wlan modem se nalazi veæ petu godinu na kuæi¹tu desktop raèunala koje je na stolu do monitora...pa sam udaljen cca 1m sve te godine i to podobar dio dana..i ne namjeravam ga micati. Ako ta antena koju si spomenio ima pojaèenje od 24dBi to bi znaèilo da je jako usmjerena tj max 10 stupnjeva (neznam jel to prema tvom prozoru?). usput..neznam taj tip antene ? ...a radio sam na antenskim sustavima svih vrsta i toliko pojaèanje mo¾e imati samo parabola ili kolinearna panel antena. Dakle ova moja na 1m udaljenosti je sigurno puno jaèe EM polje nego ta na 50m ...jer svi znamo da snaga EM polja pada po kvadratu udaljenosti. Da ne govorimo o ljudima koji satima rade na antenskim stupovima na kojima se nalaze oda¹iljaèke antene GSM-a TV itd.

Reply to
Du¹ko

Moja suæut za tatu.

1 W je snaga koju posti¾e i oda¹iljaè u mobitelu, a radi od 800 MHz do 2,4 GHz, stoga...

Grid je nesto ala parabola, evo slike...

Sve je u redu, vjerujem ja vama, i vjerujem da tata nije rak dobio zbog toga, ali bi svejedno htio prekontrolirati prostor... di ima vise, a di manje zracenja... eto...

Reply to
Dakky

Ali mobitel nema antencinu koja logaritamski pojacava snagu za svaka 3 dB ili tako nesto...

Reply to
Dakky

Hvala, skinuo, pogledao, ali prekomplicirano mi je to. Koliko bi uzeo za izradnju tog sklopa?

Reply to
Dakky

Prvo - mobitel na uhu djeluje na mozak bar 1000 puta vi¹e nego taj Wifi na udaljenosti od 50m sa tom antenom i da je usmjerena na tvoj prozor. Drugo - Antena nije pojaèalo snage ( ne tro¹i energiju) veè usmjerenje izraèenog EM polja ¹to se kod onog koji prima signal iskazuje kao pojaèan signal pa se stoga ka¾e "pojaèanje". Nije bitna velièina antene veæ njeno usmjerenje...ima malih antena sa veæim pojaèanjem od velikih , ali je bitno da ¹to je veæe pojaèanje to je izraèeno el.magnetno polje usko usmjereno. Dakle ako nije usmjereno prema tvom prozoru onda bi signal drugog korisnika koji nema usmjerenu antenu i sa iste udaljenosti od 50m kod tebe bio jaèi od tog sa tom velikom antenom koja nije usmjerena na tebe !

...da sad ne nastavljam , vidim sve mi uzalud......uzmi METALNU mre¾icu za komarce i postavi na prozor...smanjti æe ti signal koji dopire kroz prozor vi¹e od -20dB u sobi ( ako ti FM radio nebi nakon toga dobro hvatao stanice..nabavi mu vanjsku antenu).

10db=10x 20dB=100x 25dB=316x 30dB=10000x snage.
Reply to
Du¹ko

I dalje bi htio improvizirani uredjaj, za ocitavat EM polja kao u Supernaturalu

Dakky

Ne bavim se time. Ako ti se ne radi, kupi gotovo:

a ako ti je preskupo, slo¾i sam... :-)

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

najlak¹e ti je ovo

....jedna od firmi koja masno zaraðuje na neznalicama :) takve svjetske firme plaæaju objavljivanje o "¹tetnosti" EM zraèenja i istra¾ivanja o tome , a objave novinarima samo ono ¹to njima pa¹e :D

Kao ¹to sam veæ napisao za desetak godina æe se dokazati da neko EM zraèenje lijeèi neke bolesti..... :) ...¹to sve papir trpi a pojedinci progutaju....... :(

Reply to
Du¹ko

Ja znam da sigurno nisi upoznao niti jednog koji je umro od karcinoma :-)

Neki drugi teoreticari zavjere bi rekli da se podaci ne objavljuju jer bi pokazali povecanje udjela bolesti sto nije u interesu malo jacim igracima nego borcima protiv EM-a. No, mozemo se samo nadati da je ipak opasnost EM-a dovoljno mala da se moze sigurno zivjeti u tim uvjetima dakle ekvivalenta npr. zagadjenom zraku.

To je uobicajena opasnost koja je prisutna i u drugim granama gospodarstva (rudari, gradjevinari, letacko osoblje itd.)

Jednostavno covjek se tu moze nadati: "pa nece bas mene".

djuka

Reply to
djuka

lijeèi neke bolesti..... :)

Pa veæ dulje vrijeme ima ne¹to slièno dodu¹e nije EM, tkzv. Rife generator, navodno tamani patogene vrlo uspje¹no

- Zoki -