Tipro TouchScreen

da li nekoga zanima ovakva igracka, koja sadrzi 12' Ello TouchScreen, nedostaje okvirna maska i nema desnu tipkovnicu? Pa da to raskopusa.

Hacker

Reply to
Hacker

sta te tocno zanima u vezi toga? ja sam ih raskopao preko nekoliko desetaka :)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Zanima me da li ga netko ¾eli udomiti za jako malo krznenih ljubimaca, jer mi jedan takav primjerak skuplja pra¹inu i prijetu mu "ekolo¹ka sanacija" - a nov - novcat.

Reply to
Hacker

kolke su to male pare ? i kakav je interface tog ekrana

Reply to
John Smith

a ekran je coposite ili vga ili pak nekaj trece ?

Reply to
John Smith

SVGA RS232 Driveri za Ello i driveri za Tipro (tipkovnica i knob).

Napomenuo sam, isprano , kompletno ali nedostaje obrubna maska oko TS-a (cca

4cm je sirine). Mozda ima Tipro-ZG koju viska - od njih je i kupljeno.

Hacker

Reply to
Hacker