Problem sa IR Light dimmerom

Bok svima! Napravio sam IR Light dimmer po shmi sa stranice "Kifo elektronika", meðutim nije mi proradio. Evo linka na stranicu

. Molim vas recite mi da li je tko radio ovaj ureðaj? Poslao sam i mail autoru sheme, ali ne javlja se. Hvala.

Reply to
Mate

"Mate"

A je ti autor dao program za PIC ili si kemijao sam?

Reply to
miha

Bok mora¹ kupiti hex fail od autora, ne daje ga besplatno

Reply to
neno

avlja

ne prodaje hex, samo programirane i zakljucane piceve

Reply to
Rajko

Pa nigdje na stranici se ne spominje HEX? Mislio sam da se programiranje obavlja samo pomoæu daljinskog:D (sad vidim da je to bilo jako glupo razmi¹ljanje). Hm ako mi ne odgovara na mail, te¹ko da æe mi onda i poslti HEX :( Ima li tko od vas kakvo rje¹enje?

Reply to
Mate

mo¾da je na godi¹njem ili negdje meni se javio odmah, èak i preko telefona u vezi nekih problemèiæa i jako ja ljubazan budi strpljiv

Reply to
neno

OK, hvala puno na odgovorima. Valjda æe na kraju ispasti sve u redu. Pozdrav.

Reply to
Mate

Po koliko? Kako to ide, ti njemu posaljes prazan PIC pa ti ga on vrati isprogramiranog ili...? Ja sam mu slao mail u vezi neceg drugog ali ne odgovara.

--
Chupo
Reply to

Dana , u poruci :7zx43imwdoet$. snipped-for-privacy@40tude.net, Mate"