tenda

ne

Ladi

Ne postavlja se mnogo veæa struja, nego se filtrira informacija o struji.....

mislim da ti je to najjednostavnije sa polyswitchem...to ti je "relej" kroz koji kad tece "normalna struja" samo vodi struju, kad struja naraste preko neke veæe struje(recimo duple normalne) on iskapèa taj strujni krug...i opet kad struja padne na nulu jer je iskopèao on zatvara struni krug i vodi...kao osiguraè koji se sam od sebe vrati u stanje voðenja...ako sam fulao...nek me netko ispravi

Reply to
ivan

Inaèe, motori za tende imaju u sebi ugraðene prekidaèe krajnjih polo¾aja. Takoðer imaju i bimetal tako da mogu raditi samo cca 8 minuta.

Reply to
Damir ©eligo