telefunken

Stari RIZ-ov Telefunken, jedno vrijeme radi no onda slika nestane sama od sebe, i dalje se èuje ton. Onda nakon nekog vremena slika opet doðe, sama od sebe. Kad nestane slika i dalje se èuje normalan rad VN i ostalih transformatora (koliko se ja ku¾im u to). Tako da mislim da nisu vertikalni i horizontalni nego ne¹to na ulazu. E zsad jel to tipièan kvar i ¹to bi to moglo biti

Dakle nikad se ne zna kad æe nestat slika. Ponekad je pomagalo lupanje da slika doðe, ali smo ga previ¹e izlupali tako da je sada postao imun na lupanje.

Reply to
harry

Zvuæi kao hladni lem, trebalo bi prelemiti sve kontakte na ¹tampancu sumnjivog stupnja

Reply to
Anton Orec

od

vertikalni

Tako i meni bili na telefunken,hladan kontakt polemi sve kontakte i podlozi jednu letvicu ispod ploce da se previse ne savija kad se tv ugrije.

Reply to
manky

pod pretpostavkom da se radi o grandcolor-u 777 sasija 712 pogledaj u kakvom je stanju elektrolit 47mikrofarada na VN modulu. velicinom je kao barem 2200/ 40V(neki bipolarac),a nalazi se oko emiterskog otpornika(mala zavojnica srebrne zice) BU-a. ako se grije ko blesav i na kuckanje zvoni kao suplje drvo promini ga za svaki slucaj.pazi obican 47/XX ce ti se razletiti-moras naci neki bipolarac.uuuuu jeb... jel 4.7 ili 47 sad nisam vise siguran,ali cini mi se da je jedini u krugu emitera BU-a. to su bile makine-malo je usisas, pocupas module,nabacis kontakt spreja i pici.nikad popravak u vlastitoj reziji nije bio vise od 20kn osim kaskade ako rikne.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras