Re: TV Krepo!

Naime, Panasonic Quintrix 72cm 100Hz, garancija naravno istekla.

>Slika se samo odjednom ugasi...ton ostaje normalan.

znaèi slika doðe, ali se nakon nekog vremena ugasi?

to ja ne bih svrstao u kategoriju "nepopravljivo". horizontalni stupanj(koji je glavni za proizvodnju slike) ima neke svoje za¹tite koje se pale u sluèaju kad vrijednosti napona ili struje prijeðu odreðenu vrijednost....ILI u sluèaju kad sama za¹tita ne radi ispravno. ako se slika gasi postupno (postupno zatamnjenje) onda je kvar èak i beznaèajan(lak za popraviti)

kako bilo, ne vjerujem da i oni najskuplji djelovi (horizontalni trafo bi trebo bit najskuplji) ko¹taju "vi¹e od novog tv-a".

preporuèam nala¾enje ovla¹tenih panasonic me¹tara i njihovu konzultaciju(tj. nazovi ih prije odvo¾enja, opi¹i kvar i vidi ¹ta æe oni reæi). pogotovo ako si bio zadovoljan slikom prije kvara. (ja imam panasonic tv star 10god., a slika jo¹ ko curica)

crosspostat æu ovo na hr.sci.elektronika , jer oni su veæe face za to negoli hr.comp.video.

Reply to
i4004

thnx!

Reply to
Mr_Orange

To mi lièi upravo n aono ¹to sam ja prije koju godinu negdje na njuzima pitao - ili sam nekog pitao...bilo je "hladnih" lemova taman blizu "table sa botunima" - prelemljeno, zamijenjen potenciometar ako se ne varam i to je bilo to. Da i nije to - svakako se isplati dati nekome da pogleda - u ovom sluèaju second opinion is more than welcome.

Reply to
Gleep!

da. mo¾e biti i to. zviznut je pa vidit jel do¹la sebi.

Reply to
i4004

A tako se upravo i radi. Otvori zadnju stranicu, ukljuci TV, uzmi malo veci odvijac, ufati ga za metalni kraj i lagano pocni tuckati izoliranim dijelom po raznoj elektronici/modulima. Kad nastane problem, ono po cemu tuckas treba prelemiti/zamijeniti.

--
ToMo
Reply to

Tako je! - ®ivio govornik!

Reply to
Gleep!

Sofisticirana elektronika, nema sta! :)

Reply to
Mr_Orange

(Armageddon) - All Same Shit Made In Taiwan...PRAS!!! :-)

Reply to
Gleep!