Telefon - 2 linije i prebacivanje poziva

Ne znam gdje bih pitao, pa...

Trebam 2 telefona (na dva radna mjesta) koji æe biti spojeni na dvije linije (zapravo na a/b portove ISDN-a). Volio bih moguænost prebacivanja vanjskog poziva sa jednog na drugi telefon, naravno, bez centrale. Kod be?iènih telefona sa dvije slu?alice to se mo?e, ali bi mi u tom sluèaju trebale 4 slu?alice, po dvije na svakom stolu. Mislio sam da uzmem 2 be?ièna tel., registriram obje slu?alice na obje baze i obrnuto. Meðutim, u tom sluèaju bi treblo obaviti proces promjene baze svaki put kad bi se trebao preuzeti poziv. A onda se gubi funkcija druge linije (jer baza koja je slobodna ostaje bez slu?alice), osim ako se istovremeno i druga (nekori?tena) slu?alica ne prebaci na slobodnu bazu. Sve u svemu, praktièno je taj sistem neupotrebljiv. Ima li naèina da se to rije?i bez centrale? Neki model (be?iènog) telefona koji takvo ?to mo?e (mo?e i ISDN tel.)?

Reply to
Gashtapano

Vidi ovo:

Damir ©eligo

Imam Siemensovu ISDN centralu i tri ISDN slusalice na kojima ovo sto zelis radi perfektno. Ako zelis mogu ti sve skupa prodati za sitnu lovu.

Reply to
Alex

Overkill. A vjerojatno nije ni jeftino. Ako ga uopæe mogu kupiti negdje (a da nije preko interneta).

Reply to
Gashtapano

A jesu li to be¾iène slu¹alice?

Reply to
Gashtapano

Pa kupisi neku ISDN DECT bazu i to je to :) ja sam si prije hrpu godina kupio Siemensov telefon koji je usput i baza i na njemu mo¾e¹ sve ovo ¹to te zanima.

--
Pozdrav
                        Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com
Reply to
Gnjavator

Jesu, Siemens Comfort 4000, mislim.

Reply to
Alex

Ascom isdn dect baza rules

veæ jedno 6-7 godina...

:-)

Reply to
Rafe

Ja imam Gigaset 4130 ISDN telefon koji mi veæ godinama radi i kao telefon i kao baza za be¾iæne slu¹alice, one razne "obiène" rade kao obièni telefoni, ali sa Comforta 3000 sam uredno mogo prebacivat pozive sa jedne na drugu, birat broj sa kojeg zovem i sliène stvari, a na bazi odreðuje¹ koji ureðaj zvoni na koji broj tako da pogotovo ako ima¹ tako nekog Siemens Comforta neæe¹ fulati ako uzme¹ neku Siemensovu bazu jer sa bazama drugih proizvoðaèa nikad neæe¹ imati iskori¹tenje svih moguænosti koje æe te mo¾da zanimati...

--
Pozdrav
                        Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com
Reply to
Gnjavator

Ono sto nudim i je Gigaset 4130 ISDN baza i tri Comfort 4000 slusalice s punjacima.

Reply to
Alex