Taktièka lampa

Opaka napravica. Zanimljivo kako 99% ljudi jo=B9 uvijek smatra da je MagLite ne=B9to najbolje =B9to postoji me=F0u baterijskim svjetiljkama :)

Hrvoje

Reply to
Hrvoje

Sve pet osim onoga da moze podnjeti toplinu, unutra su ledice koje nisu otporne na toplinu i kad rade u povisenoj temperaturi onda im se zivotni vijek visestruko smanjuje

Hrvoje

Reply to
Tomislav

A na baterije si zaboravio? :) Onaj test s vatrom je glupost, to isto bi bez problema prezivjela i moja kineska lampa od 20 dolara. Kad malo bolje razmislim, prezivjela bi vjerojatno i sve ostalo osim gazenja autom jer je od aluminija a ne inoxa... f

Reply to
filiplolicREMOVE
©ta ja znam, imam par lampi, koristim ih relativno èesto (pecanje, vikendica, auto...) i jo¹ nisam osjetio potrebu da ih bacam u vatru ili tjeram auto preko njih... Nisam ih ne¹to ni smrzavao u ledene blokove...

Pogodi za¹to u autu imam meglajticu a ne neki praktièni i lagani headlight s diodama :))

Reply to
MrGud

To sve pokazano i nije nesto, to zadovoljavaju i MagLite i jos hrpa drugih lampi.

Niti je nekakva znanost napraviti takvu lampu, niti mozes odrediti koja je lampa bolja/izdrzljivija od druge, jer sve one izdrze s*anja koja zahtjevaju razni vojni standardi, a to znaci da ce izdrzati sve sto se u njihovom radu moze traziti od njih.

Reply to
m0nk

I ovo je kineska lampa :) Sla=BEem se da je test sa vatrom vi=B9e radi efekta. Ne vjerujem da se unutra=B9njost uspjela ugrijati na temperaruru opasnu za ledicu, jer je prije toga lampa bila zale=F0ena. Uostalom, te jake led svjetiljke se na najja=E8em modu nakon nekog vremena prili=E8no zagriju, tako da je neke =E8ak pomalo neugodno dr=BEati u rukama. To nije ni =E8udno obzirom da vuku preko 1 A iz baterije, a neke i vi=B9e. Imam i ja puno kineskih lampi od 20 dolara, i vjerojatno bi pre=BEivjele sve osim tumbanja u mje=B9alici za boju. Ina=E8e, i ova lampa je napravljena od aluminija, samo su prednji i zadnji prsteni od inoxa. Po svim recenzijama ova je trenutno jedna u najboljih u svojoj klasi, i opako konkurira Surefire lampama uz manju cijenu, mada ni ova nije ba=B9 jeftina. A Maglite...pa, moja velika 4D je tako=F0er stacionirana u autu, ali primarna namjena joj je samoobrana, a ne osvjetljavanje :)

Hrvoje

Hrvoje

Reply to
Hrvoje

Princeton Tec

BladeRunner

:)

gih

je

Ne bih se slo=BEio. MagLite je totalno inferiorna dana=B9njim modernim lampama, ali kao =B9to rekoh, za 99% ljudi ona je vi=B9e nego dovoljna. Imam ih nekoliko, starih preko 20 godina, i jo=B9 uvijek rade bez problema, ali ja=E8ina im je vi=B9e nego jadna, Za usporedbu, MiniMag 2AA daje nekih 5 lumena, a najve=E6a Mag 6D oko 60 lumena. Dana=B9nje moderne ledice daju 250-350 lumena za one sa jednim =E8ipom, do par tisu=E6a lumena za quad i sli=E8ne konstrukcije (Lumiled SST-90 primjerice). Ina=E8e, vrlo lako se mo=BEe razlu=E8iti =BEito od kukolja. Pogledaj malo n= a CandlePower forumu =B9to koriste vojnici u Afganistanu, policajci u L.A. ili rangeri na Stijenjaku. Nijedan nema MagLite, a izme=F0u ostalih kvalitetnih lampi, ovu JETBeam Jet-III M imaju mnogi. U svojoj kolekciji imam svega, od zadnjeg =B9rota do SureFire i doti=E8ne JETBeam, i ne mora=B9 biti veliki stru=E8njak da bi razaznao kvalitetu :)

Hrvoje

Reply to
Hrvoje

Pogledaj malo na CandlePower forumu ¹to koriste vojnici u Afganistanu, policajci u L.A. ili rangeri na Stijenjaku. Nijedan nema MagLite,

Sve ok, pa nisu ludi vucariti kilu svjetiljke sa sobom. Ipak, obrati pozornost da je rijeè o naoru¾anim ljudima i pogledaj ¹to nosaju nenaoru¾ani za¹titari ;)

Reply to
MrGud

Dakle, ako sam se ikad pitao postoji li nauka o lampama i klub odu¹evljenih korisnika, sada sam na¹ao svoje odgovore :)

Reply to
Sin&sha

.

enih

Bolje lampe nego Wiehlerove goblene :)

Hrvoje

Ma ajde, izgleda da se ljudi èak i oko nogometa okupljaju :)

Reply to
MrGud

Oh, oko toga sam se prestao i¹ta pitati :)

Reply to
Sin&sha