Tajmer za bojler

Uskoro planiram rekonstrukciju stana pa posto radim i struju uveo bih
nekoliko novina.

Da li postoji tajmer na kojem se mogu podesiti rezimi rada - da recimo ima
dva-tri moda? Da ga namjestim da mi se pali samo u odredjenim vremenskim
periodima u toku dana ili svakog drugog dana. Naime, razmisljajuci malo
shvatio sam da mi bojler uglavnom radi bezveze. Radi se o tome da se obicnou
tusiram svaki dan ili svaki drugi dan (u zimskom periodu tusiram se skoro
uvijek ujutro), bojler mi nepotrebno grije vodu naredni dan. Recimo, ako
uzmemo onu staru filozofiju da bojler manje trosi kad je stalno ukjucen nego
kad se pali po potrebi. To je mozda u redu kad se bojler redovno koristi
(recimo koristi se topla voda za pranje posudja i slicno). Ali kad se
tusiram (najcesce ujutro) obicno potrosim svu vodu iz bojlera, ako je bojler
ukkjucen sve vrijeme on ce onda ugrijati vodu, ali ja nemam potrebe za
toplom vodom narednih dan-dva (ako odem na put, onda i duze) tako da ce on
nepotrebno odrzavati temperaturu vode narednog dana (ipak se odredjena,
odnosno znatna, kolicina energije potrosi i na ovo). E sad ja hocu da se
bojler umjesto ujutro nakon tusiranja, ukljuci poslije 12 navece. Tako da cu
ja ponovo sutra ujutru imati toplu vodu, samo je ova ugrijana u jeftinoj
tarifi i nije dogrijavana tokom dana (potrosena je ista kolicina energije za
grijanje, ali po manjoj tarifi, i nije potroseno nista u toku dana za
odrzavanje temperature). Drugi mod bi mi bio da vikendom stalno bude
ukljucen.

Ima li nesto ovakvo u ponudi? Dobro bi bilo da se moze ugraditi u tablu sa
osiguracima, jer cu svakako do kupatila voditi 5X2.5 pa tako da jednu fazu
(za bojler) mogu prekidati odatle. Gledao sam Legradnov katalog i cini mi se
da nemaju nesto takvo u ponudi.

Hvala

Re: Tajmer za bojler

Ako ti treba samo za grijanje sanitarne vode onda kupi digitalni tjedni
timer relay sa mogucnoscu podesavanja 2 ON/OFF moda tokom dana. Ima ABB u
ponudi zgodnih stvarcica. Ako ti treba temperaturna regulacija ovo je zakon
..no malo skuplje:

http://dsk.hr/siemens-pametno-rjesenje-za-svaki-objekt-2.html

poz

Re: Tajmer za bojler

Ne treba mi temperaturna regulacija, samo timer, hvala na savjetu.

Re: Tajmer za bojler

Kolika je snaga bojlera? Jednofazni?

Taj problem rješava bilo koji digitalni tajmer, ako zadovoljava snagom.
Obično su oni kvalitetniji do 3600 W.
Ako je preslab, onda se može složiti da tajmer pali sklopnik koji je puno
jači.

Tajmer koji imam ima 10 programa, a tebi su dovoljna 2 (jedan za radne dane,
a drugi za vikend).

Pozz!

Re: Tajmer za bojler

2kW, jednofazni

Potrazicu.

Mozes li napisati model i cijenu kolika je otrpilike bila.

Re: Tajmer za bojler

Tu snagu može i kvalitetan tajmer sam direktno prekidati.

Ja sam ovaj kupio u jednom elektromaterijalu za 59 kn (8 eura?), od Commela
je (hrvatska firma), bijeli digitalni sa 8 gumbića, ne znam točno koji
model, na njemu ne vidim ništa, a ambalažu sam bacio.
U njemu je relej za 20A i deklariran je za 3,6kW, pa ne bi smjelo biti
problema.
Kod mene radi uredno već godinu dana, doduše pali i gasi jednu lampu od 60W,
ali taj posao radi uredno. Za božićne i novogodišnje blagdane palio je i
gasio vanjsku ukrasnu rasvjetu i radio je bez problema .

Bojler je ohmsko trošilo i mislim da neće biti problema. Ako bi se relej
slučajno vario, onda samo dodati jednofazni sklopnik preko kojeg će onda taj
tajmer paliti bojler. Sklopnik isto nije preskup.

Pozz!

Re: Tajmer za bojler

Mislim da je bolje staviti sklopnik okidan jeftinom (ili 3. - upravljanom)
tarifom jer ona najcesce nije u najavljenom terminu.

Re: Tajmer za bojler

Pogledaj na www.schrack.hr

--
Pozdrav, Davor.
E-mail: davor dot dundovic at gmail dot com

Re: Tajmer za bojler

E ovdje sam nasao ono sto mi treba, samo jos moram nazvati za cijenu
(pretpostavljam da je papreno, ali...)

Site Timeline