T: Izrada prototipa

Jel ima netko zainteresiran da mi na osnovu el.sheme slo¾i na univerzalnoj ploèici jedan jednostavniji sklop s 3 IC-a ( 2x LM339, 1x LM324 ) uz razumnu nagradu. Mo¾e i kljuè u ruke s nabavkom elemenata. Mogao bih i sam samo fali vremena, oèala, a ima vi¹ka drhtanja ruku itd. Lokacija ZG. Hvala

Za kontakt obrisite MAKNI iz mail adrese

Reply to
tZac

Evo, coin bi mogao, jesi spreman platit cijenu koju izracunaju ovi kalkici:

Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
 Click to see the full signature
Reply to
Petar Bjelèiæ

Molim te zaobiði me za ubuduæe s tvojim bedastoæama.

Reply to
coin

9, 1x

lemenata.

ja ruku

ici:

joj Petre, za=C5=A1to si takav? =C4=8Covjek je lijepo pitao a ti mu uba= cuje=C5=A1=20 ne=C5=A1to =C5=A1to sa njim nema veze i to ne na lijep na=C4=8Din... Mo= gao si samo=20 re=C4=87i mu da se obrati coinu...

--=20 Jedan trenutak sre=C4=87e vrijedi tisu=C4=87u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

I ti ga jos uvijek nemas u filteru? Iako je meni odavno filtriran, nazalost jos uvijek se u odgovorima provuce poneka njegova misao... f

Reply to
filiplolicREMOVE

Ma mrzim filter, treba svakoga poslu¹ati. No, kao je onaj gore nekoga napravio budalom tko sam ja da to mijenjam?

Reply to
coin

joj Petre, za?to si takav? ?ovjek je lijepo pitao a ti mu ubacuje? ne?to ?to sa njim nema veze i to ne na lijep na?in... Mogao si samo re?i mu da se obrati coinu...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Htio sam samo provjerit jel taj kalkic ono sto coinu stvarno valja kao sto je napisao -:))))) Nista lose nisam mislio ni planirao. Ili su ljudi previse zivcani, valjda spoznajom istine i zatrpani u rusevinama svojih mastanja, ili ja nemam osjecaja za dozu ironije na newsu.

A sto se tu moze. coin moze ignorirat, moze protestirat, sto i cini i u redu. Navikao sam na puno jacu ironiju i da se nitko ne ljuti vec je potice, kao i da uzivam u ironijama na moj racun. Iako ne mislim da je ovo ironija, nije ni upadica. Evo ja cu slozit to tZac trazi po cijeni koju izracuna kalkic. I skupa ponuda je bolja nego nikakva, dobro mozda tZacu to nece biti skupo.

tZac, daj shemu, projekt, crtez , detaljno sto zelis !

--
Bolje da me mrze zbog onoga ?to jesam,
nego da me vole zbog onoga ?to nisam.
 Click to see the full signature