Svijet elektronike

Koliko sam (malo) citao, eMule je izvorni Open Source projekt a ekipa se valjda posvadjala pa su se razdvojili, gdje je eMule plus valjda malko ubrzala projekt time sto se nisu maltretirali s Kad mrezom. Kako bilo, Kad mreza je ogromna i sadrzi po onom sto sam vidio puno vize korisnika (i fajlova). Malo o tome na

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

i 8 godi¹te?? 2001? ja to ne vidim...

dobaci¹ link?? ;-)

nego, pri meni ba¹ i nema "seedera", veæina je na 0 sourcea

valjda se bu netko pojavil ;->>

Reply to
Gyz

Experimentalno sam instalirao eMule no shvatio sam kako je problematican, ni na jedan server me nije htio spojit, a cpu = 100%, barem u mom slucaju. eMule plus mi nikad nije radio takve probleme. Sistem je clean od spyware-a i virusa..

Reply to
BladeRunner

IMHO to nije problem nego artifakt. Nece te odma' prikljuciti na servere jer mu moras "pjeske" dati listu servera koju pokupis s URL kojeg sam i naveo. Tek nakon "prvog" pickup-a servera nakon sljedeceg ukljucivanja eMule ce to automatizirati. Isto vrijedi i za Kad. Naime, prodji onu proceduru kak sam opisao i nebi smjelo bit problema, jer sam i post napisao tek nakon sto sam i sam provjerio tu istu proceduru (jer vec dugo nisam eMulao pa sam morao osvjeziti "znanje").

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Ucinio sam to sve, no nisam maknuo eMule plus. To sto si pronasao na KAD-u je u .pdf ili u .rar datotekama? Sad upravo skidam jos oko 7 godista s eMule plus.

Reply to
BladeRunner

Rar-ovi, ali kod mene dnl ide puzevom brzinom, 3 - 30 kb/s, upd 2-5 puta brze, zato mi ide na zivce. Treba sve poskidati i staviti na torrentse ;) Jesi li uocio "cd programi svet elektronike.rar". Sto bi to moglo biti?

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Ne samo uocio, vec i skinuo! :D

BladeRunner

Za pocetak na binse :-))

Valjda se moze naruciti i CD sa svim source-ovima i .hex-ovima koji se odnose na projekte iz casopisa?

BTW, ako ce kome trebati bilo sta prevesti sa slovenskog... :-)

--
Chupo
Reply to

Kod greyscale scanniranja se za isti rezultat (citljivost) kao da je scannirano u boji mora scannirati s vise DPI, ne znam napamet kakva je ovisnost ali se ti podaci mogu lako naci a bilo je i vise puta o tome pisano pisano u raznim casopisima.

Na forumima koji se bave scanniranjem stripova su najbolji tutoriali za scanniranje c/b i materijala u boji. Vjerojatno ima na Stripzona.com (odlican site s (izmedju ostalog) linkovima i thumbnail-ovima na svih

1000+ Stripoteka).
--
Chupo
Reply to

jel netko upecal 08 godi¹te, 2001 godinu?

Reply to
Gyz

Ne, jos

Reply to
BladeRunner

hmmm u smislu da se skida, ali se jo¹ nije skinulo?

ili da uopæe nema linka za 08 godi¹te? meni search uopæe ne najde 2001 godinu

ako je ono prvo, mo¾e¹ pastat ed2k link, da si ga ubacim

Reply to
Gyz

slo svet elektronike letnik 01 in 02 1994 95 stevilke 1-16 - upravo skinuto, no razocaranje, nije u .pdf-u nego su clanci u .jpeg-u. Nisam nasao 08 godiste.

Reply to
BladeRunner

skinuto,

S PDF Creatorom to lako prebaci¹ u pdf....

Datoteke su na nasim racunalima, a na webu su samo linkovi?

??? Grayscale i je dvije 'boje', tj. samo nijanse crnog ( 8BPP), a color je

24BPP....

Pod '2 boje' se misli na 1 bit po pixelu (ima/nema). Nesta ko da se nad slikom primijeni threshold.

--
Chupo
Reply to

E bas to! Citas mi misli :))) Jel ima smisla skenirat i reklame na tako starim casopisima...mislim da cu ih uredno izbacit :o)

Makni _BRISI_ iz mail adrese

Reply to
Zoran

:-)

Najbolje je takve stvari scannirati u 200 ili 300 dpi greyscale, ovdje imas ukratko na 2 stranice napisano zasto:

To ovisi o tebi :-) Meni je zanimljivo vidjeti te stare reklame. Bas mi je pri ruci Autronic-ov cjenik 9/'93:

1.2 MB 5.25'' floppy disk drive: 110 DM 1.44 MB 3.5'' disk drive: 90 DM matematicki coprocessor 387/40: 120 DM VESA local BUS (ko se sjeca? :-)) ) IDE+2xserial/parallel/game: 150 DM VESA local BUS SCSI: 750 DM SIMM 1 MB - 70: 120 DM (dnevne cijene) SIMM 4 MB - 70: 450 DM (dnevne cijene) ViVa 14400 external modem: 900 DM Sound Blaster: 150 DM Sound Blaster + CD ROM + Software: 900 DM

Tako ce isto za 20-30 godina biti zanimljivo vidjeti sta se je u danasnje vrijeme prodavalo i za koju cijenu. Jos uvijek trazim prospekt iz 2004. kad je 1 GB Sony Memory Stick kostao 7400 kn!!

--
Chupo
Reply to

Zanimljiv èlanak, pogotovo onaj dio o OCR-u color tekstova...lol