Laser

Pozdrav!

svojevremeno je bilo rijeci na grupi da je netko slozio laser, pa je s njim pilio...

jel bi mogli ponovo postati sheme i slicice, ili filmic, kako je to izgledalo uzivo? unaprijed hvala svima...

pozdrav,

GaMa

Reply to
GaMa

Zbilja dugo nismo pilili drva laserom. Kojom cemo bojom ovaj put?

Reply to
konjuh

A ¹tio bi pilio? Drva? Ili beton ko Kristijan ?

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Zelenom, naravno!

Reply to
Svemirko

Dobro ti sa svojim mo¾e¹ bar bu¹iti balone i kuriti tanku plastiku :P

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

I paliti sibice. Bas sad razmisljam dal' se moze upotrijebiti i za nesto sto nije destruktivno...

Reply to
Svemirko

Nesto mi je ineresantno: kako nikome nije palo na pamet da drva sjece plazmom :)))))))))))

Reply to
konjuh

ispravite me ako grijesim, ali zar nije bilo o tome rijeci tu na grupi??? cak mislim da je bio neki filmic na binsima

koja ti je najmilija?

Reply to
GaMa

sve sto se moze. drvo (ivericu, mediapan...) metale (aluminij, ¾eljezne profile, navojne ¹ipke...)

jel postoji opce takav laser, ili mi se samo ucinilo da sam tako nesto vidio???

Reply to
GaMa

ja bi propilio tebe kreso na pola PA TE PITAM ZADNJI PUT oèes prodati taj laser ili ne jer bi ga ja kupil "Kre¹o Bukviæ" je napisao u poruci interesnoj grupi:dk527t$bk3$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr...

Reply to
Kristijan

Prodati cu ga nekome tko ce ga i platiti!

Kreso

Reply to
Kre¹o Bukviæ