Statistika kvarenja elektronike...

Èuh jedan tzv statistièki podatak da se elektornièke komponente/ureðaji u veæem postotku sluèajeva kvare pri iskljuèivanju no ukljuèivanju kako veæina misli...tj u zabludi je! (do¹lo iz pravca teh.veleu. Zg u polemici sa Konèarom :)) )

iskreno..ja spadam u ovu skupinu koja misli da se vi¹e kvare pri ukljuèivanju!!

Ima li netko argumentirano pobijajuèu tvrdnju u korist zagovaranja kvarenja prilikom ISKLJUÈIVANJA?!

mojom laièkom logikom u domeni elektronike...zakljuèio bih da; hladan ureðaj sam po sebi ima manji otpor vodiæa komponenti u sklopu...te u momentu paljenja poteèe veèa struja ..i time sklop vi¹e dovodi u opasnost od pregaranja nekih komponenti...

recimo to tako..

drugim rijeèima...zagovornik sam NE ga¹enja ureðaja!

Reply to
Gagi-9A6AAG

Hi Gagi, kvar ureðaja pri ukljuèenju je zabluda! zapravo se svi kvarovi dogode pri iskljuèivanju, samo ¹to mi to ne mo¾emo primjetiti jer smo ureðaj upravo iskljuèili :-) pri sljedeæem ukljuèenju tako pokvarenog ureðaja dolazi do vidljivih manifestacija poput bijelog dima i tehnièkog mirisa. ¹ala ofkors. moja statistika pokazuje da ureðaji koji rade svo vrijeme manifestiraju manje problema od onih koji se ukljuèuju i iskljuèuju. ukljuèujuæi i konzumnu i profi elektroniku.

pozdrav, tomislav 9a5tt

Reply to
no no no

jaoooo...ja veè ko som zagrizo i pretrnuo :))))

Reply to
Gagi-9A6AAG

Istina, ali nakon sto se sve zagrije i radi izvjesno vrijeme, pri iskljucivanju zbog naglog hladjenja vodova (ako je radna temp. veca od okolne) koji su hvala bogu u vecini uredjaja dos tanki, moze doc do sitnih napuknuca u vodovima sto od voda pri sljedecem paljenju kad protekne ta veca struja napravi rastalni osigurac...

Evo to je moje razmisljanje...

Reply to
Mystique

Ako se i pokvari kod iskljucenja to ces saznati tek kad ukljucus uredaj, a ako neradi opet neznas kad se pokvario (sta je starije koka ili jaje..)

Reply to
Vizler Elektronika

Netko pak tvrdi (vjerujem u to) da najvise kvarova dolazi pri ukljucivanju trenutak nakon iskljucivanja. Npr. kod kratkog nestanka napajanja. Dakle: ponovno je ukljucivanje u pitanju, ali neispravno ukljucivanje.

Reply to
Hani