Popravak elektronike

Moze li se napraviti kopija ovoga (ili popravak elektronike na slici - ):

slika ima oko 850kb
slika ima oko 850kb

Sve upite, ponude i sl. molim poslati na banfica @ email.t-com.hr

Reply to
bh

:) Naravno da se moze ali osim hardvera tu postiji i soft dio koji je isto problem. (moze ali ne u kucnoj radinosti i hobi alatom, heh)

Najjednostavnije kupi drugu "elektroniku" !! Jel to nesto za auto ?

Reply to
Darko_SWL

sve se moze poporaviti, pitanje je samo isplativosti :D

napisi od kud si i o cemu se tocno radi za pocetak (kakva je to elektronika i od kuda), kad das malo vise informacija mozda ti i uspijem pomoci :D

--
Raven
remove NOSPAM from mail

On Tue, 18 Sep 2007 10:42:26 +0200, bh wrote: /cut

Takve stvari ti se ne popravljaju vec se redovito stavljaju nove, nazalost to ti je tako danas.

Reply to
Mad I.D.

O detaljima na mail

Reply to
bh

Pi¹e wabco na slici ploèice. Vjerojatno je to dijagnostika za koènice i amortizere na kamionima.

Reply to
Damir ©eligo

Pa nije to dijagnostika, to je modulator koèenja (regulira koèenjem na kamionu i prikolici)

Reply to
bh

hmh..ja se stim nebi zajebaval, kupi drugo i vozi sigurno ! Par tura i investicija se vrati. :)

Reply to
Darko_SWL

Hardverska kopija (uz mnogo posla i novaca) se moze napraviti. Softver je zasticen i ne moze se kopirati.

A i za hardver sumnjam da bi kostalo ispod par soma kuna...

Reply to
Hector

Probaj tu

Webojeb

znam frajera koji popravlja motorne elektronike, airbag module i sve ostalo , ali je iz siska, mogu pitati, ali ponavljam, treba mi vise detalja

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Ma mozes misliti koji bi to ludjak isao raditi, i u slucaju da ne smijes poskidati elemente da napravis izgled vodova na plocici koja je minimum dvostrana ako nije i viseslojna. Gdje bi nabavio sve komponente? I sve to za trziste koje treba 1 primjerak :) Bi li radio kopije? Tko bi ti to kupio? Zajebavati se sa kocenjem kamiona i prikolice? Nemrem vjerovati da se o tome moze raspravljati kao ozbiljno ...

Reply to
stef

Ma samo teoretiziramo, naravno da se nitko normalan ne bi toga primio... zapravo bi ja, za lijepu svotu tisucica :-) Ako covjek nesto hoce platit ja sam uvijek spreman napravit, a kam ce to on ugradit i koliko ce ljudi poginut pod kotacima tog kamiona to je njegov problem...

Reply to
Hector

Ali ako se da popraviti zasto nebi probali, ne?

Reply to
bh

Napisi mi na mail koje sve detalje trebas i ja cu napisati.

Reply to
bh

Za trziste treba oko 200-300kom godisnje. I ne treba samo to, ima jos toga. A ovo uopce nije zajebavanje s kocnicama. Ako se elekronika dobro slozi i meni dijagnostika pokaze da je sve u redu onda nema problema - vjeruj mi, dijagnostika to sve detaljno ispita. I kocenje kod kamiona nije ovisno od elekronike (kocenje radi i bez ispravne elektronike, ali onda nemas abs, ebs).

Reply to
bh

Gle, novci nisu problem. Meni je zapravo bitnije moze li se to popraviti jer koliko cujem tu su najcesce neki sitni problemi, ode neki kondenzator i sl. (znam da u ZG to u servisima uredno daju popravljati, ali niko ne zeli reci tko to popravlja). Ja stojim iza svog rada i ako on nije kvalitetan onda nista od toga.

Reply to
bh

Ma ja sam govorio o kopiranju hardvera. Cijeli sklop se ionako ne mo¾e zavr¹iti bez softwera koji je zasticen u procesorima. Ako trebas toliko komada zasto jednostavno ne kontaktiras tvornicu i kupis?

Cini mi se da znam odgovor :) kosta ohoho.

Reply to
stef