Sretan Uskrs

Takoðer iako nekima poput mene nije (crko laser)...

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Pridruzujem se cestitkama

Reply to
Zemaljko

sretan uskrs svima

Reply to
Zlatan

Bilo je to Sun, 27 Mar 2005 09:55:50 +0200, kada je poznati "McBomb" napisao ove gluposti zbog kojih ?e jednog dana po?aliti:

takodjer

--
Proud to be Papcina!!!! Contact me at papak_the_papcinaI-SHIT-ON-SPAM@hotmail.com
ICQ: 302127278

-- Zaradite preko neta:

Pa kaj si radio da ti je crko??? Jel to onaj zeleni...

P.S: Pazi se da nam ne bankrotiras_:))))))))))))))))

Reply to
Dre

U poruci: d25qek$255$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Kre¹o Bukviæ je napisao/la:

: Takoðer iako nekima poput mene nije (crko laser)...

Pa dobro, pa kaj si radil? Kaj je otsislo?

Drzim fige da popravis - tako da cu ponoci iz svoje kuce slikati zelenu crtu na nebu. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Slo¾eno. Zeznuo sam jednu leæu i filter. Sad mogu prepilit cd kutiju:).

Frend udaljen 4 km bez problema ga vidi.

crtu

Reply to
Kre¹o Bukviæ

U poruci: d29hv4$2h5$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Kre¹o Bukviæ je napisao/la:

: Slo¾eno. Zeznuo sam jednu leæu i filter. Sad mogu prepilit cd : kutiju:).

Super.

: Frend udaljen 4 km bez problema ga vidi.

Pa, mislim da i nije vise od tebe do mene (mislim na zracnu liniju). Dok dodem za vikend doma, mogli bi isporbati. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

Sad slozi i njemu jedan takav, pa se povezite u mrezu :)

-- Ignorance is bliss

McBomb

No problem. Sad dok ga je Svemirko popravio radi x puta bolje:).

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ