sound kartica od 1HZ na dalje

Da li netko od vas zna za neku sound karticu s kojom bi mogao generirati niske frekfrencije ( poglavito od 1HZ pa do kojih 50 HZ-a ) ? Normalno i neki zvuènik uz to ...

Thnx

Reply to
Mc21

a kaj ti pokusavas s time? Hoces susjedima stvoriti glavobolju ili kaj?

** :-)) Blizu si :-)) Zezam se. Jako me zanima to nisko frekfrentno polje zbog mali milijun razloga ali prvenstveno zbog medicine. Pisem si jedan softwer za generiranje tih zvukova preko chipa (picmicro) a za zvucnik koristim zvucnik koji to moze generirati. S obzirom da se to uistinu ne moze cuti ( :-) ) a ja nemam gdje to testirati onda se situacija dosta zakomplicirala...

Za zvucnu sam pitao zato jer ima neki program za PC ( Tone generator ) koji moze generirati freq. od 1 do 20HZ pa sam mislio na taj nacin to testirati. Osim toga Tektronix S.G. kosta valjda mali milijun.... Znam da ima wavetak-ov, Fluke-ov itd ali opce se bojim pogledati za cijene...

** golub :-)

Thnx!

Reply to
Mc21

Pa za zvucnu karticu kao takvu ne vidim razloga zasto ne bi mogla generirati 1Hz ako imas taj programcic. Jedino sto vjerovatno ima kondenzatore na line out izlazu pa od neke frekvencije nadole pocinje opadati nivo, e sad pitanje je koje vjerovatno negdje ispod 20Hz samo gdje? Moguci nacini da se to popravi:

  1. Pad amplitude kompenziras povecanjem izlaza
  2. Analiziras karticu i zamijenis te kondenzatore vecima ili ih eliminiras (oprez!)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

generirati 1Hz ako imas taj programcic.

*** Radi se o CMI8738 chipu / C3DX ali ne mogu naci shemu za tu karticu tako da ta ideja nazalost nece proci...

:-(

Ako znate neku karticu na kojoj bi se to dalo nastimati, bilo bi fakt cool !

Reply to
Mc21

Te frekvencije mozes generirati sa svakom zvucnom karticom iz npr. Cool Edita. f

Reply to
Filip Lolic

Te frekvencije mozes generirati sa svakom zvucnom karticom iz npr. Cool Edita.

*** Ne znam bas. Koristim cool edit vec neko vrijeme ali mislim da je opet problem u zvucnoj kartici ( radi same reprodukcije )...
Reply to
Mc21

Generiraj ton od npr 1000Hz i ton od npr 1009Hz.Umje¹aj ih i reproduciraj kroz karticu. Propusti kroz vanjski niskopropusni filter do pojaèala. Nadam se da shvaæa¹ potrebnu velièinu povr¹ine membrane zvuènika i hod za stvaranje bilo kakvog efekta.

Reply to
Platz Sinisa

To mije¹anje treba obaviti na NELINEARNOM elementu ili balansnom modulatoru, inaèe æe dobiti samo zbroj signala....

Reply to
Vaso

OK. Kuzim. Hvala na savjetima !

Reply to
Mc21

Softverskim mje¹anjem dobit æe¹ frekvencije 1000Hz, 1009hz, 9Hz, 2009Hz.

Reply to
Platz Sinisa

©tima, ali ako kartica propusti tih 9Hz, onda ih mo¾e i neposredno generirati...
Reply to
Vaso

Ja sam na svojoj staroj onboard AC97 zvucnoj uredno reproducirao 1Hz programom skinutim s neta. Pretpostavljam da neke bolje kartice to rade s puno manjim slabljenjem signala na tim frekvencijama.

Reply to
bedak

cuj ovo je moja kartica (midiman delta auiophile 24/96) nisam je rezao kod prikaza nize od 20Hz ali cini mi se da sam uredno "gledao" ispod Hz sa mozda kojim db gusenjem ako i toliko... Ovo je loopback znaci u igri su i DAC i ADC a aproksimacijom krivulje pretpostavi sam gdje je tocka -3db na 20 nije ni pocela padat niti za

0,1db... z
Reply to
zega

Nasel sam tu karticu ali ne znam da li je to model o kojem pricas :

?p=delta+audiophile+24%2F96&did=

Ako je daj mi reci ako ima koja jeftinija verzija i kaj jos od hardwera treba ( koji zvucnici ) za reprodukciju od 1hz do 10 HZ-a ?

---------------------------------------------- Nasao sam i jedan transducer i cijena mu je oko 300$ a ima rang od 1 - 500 Hz-a bez mjesanja tonova itd...

Reply to
Mc21

?p=delta+audiophile+24%2F96&did=

samo tebe ne treb brinuti cijena kartice vec cijena transducera koji moze potegnuti ispod 20Hz sa solidnim tlakom a to su servo transduceri koji nisu nimalo jeftini... Kaj si nasao shaker? Daj link...

zega

Kaj si nasao shaker?

**Ne jos trazim. S druge strane mozda ima jedan drugaciji pristup svemu tome... Budem jos malo istrazivao pa cu otvoriti novi topic koji bude vezan strikno za design.

i druga stvar: ako gledam s mehanicke strane ( sam transducer) onda mi je jasno da cu trebati dosta veliku amperazu ( valjda izmedu 200 - 800A , ako ne i vise), sto definitivno cini situaciju kompleksnijom nego sto se cini... a osim toga, kako prenositi tako nisku frekfrenciju kroz zrak...neka truba ili tak nekaj.

Reply to
Mc21

tak

Ja bih to izveo s motoriæem odgovarajuæe snage. Kru¾no gibanje pretvori¹ u dvosmjerno-pravocrtno i to prenese¹ na neku veliku membranu uèvr¹æenu gumenim trakama.

Reply to
Vaso

Kru¾no gibanje pretvori¹ u dvosmjerno-pravocrtno

*** Kako ?

i to prenese¹ na neku veliku membranu uèvr¹æenu gumenim trakama.

** Kuzim, ali daj mi malo vise detalja da si to mogu vizualno predstaviti.
Reply to
Mc21

Poznat ti je u osnovi mehanizam parnog stroja? Stvar okrene¹ naopaèke: Kotaè je izlaz reduktora broja okretaja, a klip je ustvari mehanizam membrane. Membranu uèvrsti¹ tankom gumenom trakom po rubovima.

Reply to
Vaso

Problem je kod takvog 'pretvaraca' da ne moze reproducirati amplitudu signala tocnije ima samo jednu, jedino promjenom brzine okretaja mozes dobiti razlicite frekvencije. Ako ce tako raditi onda mu i DAC i ostalo ne trebaju potrebno je samo regulirati broj okretaja motora, to se moze napraviti na jednostavan nacin sa DC motorom ili na kompliciran nacin sa sinhronim ili asinhronim motorom i elektronskim generatorom frekvencije

Boris

Reply to
Boris Vuletic