sirena

bok,

zamoli bi za pomoæ. Dobio sam jednu sirenu (trubu) koje je nakad bila na jednom brodu, a kuèi¹te izgleda kao megafon samo je spljo¹tena sa dvije strane. Ona radi na 24VDC, ali de¹ava se kada spojim + i - da samo pukne i konstantno tro¹i 2,5A, a kada brzo skidam i vraèam napon pucketa. Kako da to upogonim, dali mi treba neki generator tona?

hvala

Reply to
Charter052

kuèi¹te

To bi prije mogao biti zvucnij nego truba - probaj ga spojit na pojacalo i poslusaj ima li zvuka...

na

onaj TDA radi na 24V jeftin je a i lako ga je sastaviti.

Mozda, ovisi kakvo pojacalo ima ali mislim da je bolje i jeftinije sastaviti pojacalo nego preradjivati postojece a ujedno je moguce dobiti vecu funkcionalnost.

Pogledaj manual, mnoga IC-pojaèala imaju i opciju prikljuèka na 'jednostruki' napon! Koji TDA?

tda 2030

pozdrav

Reply to
Charter052

skini opis (onaj od oko 500 kB), prva shema je za jednostruko napajanje do

36 V.