servo motori - gdje kupiti ?

Treba mi par servo motora snage dovoljne za zakretanje potenciometra. Dodu¹e, neznam koji moment bi taj servo motor trebao imati za tu namijenu - mo¾da netko zna?

gdje ih kupiti u Hrvatskoj ? prona¹ao sam jedan

no zanima me dali ih ima jo¹ negdje ?

Hvala

Reply to
boris b

A motorizirani potenciomtar? Nesto od Alpsa recimo?

--
www.elektronka.com
Reply to

motorizirani pot nije primjenjiv, jer djelujem na pot koji se nalazi u jednom ureðaju - a ne smijem "uæi" u njega.

Reply to
boris b