serial to USB adapter

Trebam prijedlog za jedan provjerni adapter. Koji od njih se pokazao "stabilni" i gdje se mo¾e nabaviti ?

Reply to
en2

Ili ovo:

Btw: Kod navedenog delegata ga mo¾e¹ i probati prije kupnje sa svojom RS-opremom...

jesi imao prilike probati adapter ?

Reply to
en2

Da, proban je serijski mi¹.

Hvala na info, ali u meðuvremenu sam nabavio i savrseno ocuvan Toshiba Satelite laptop za 250 kn (staru kantu savrseno ocuvanu tako da joj jos radi originalna baterija cca 30 min) s RS232 portom tak da sad sve dela...

--
---->glupost je neuni¹tiva

(M)%20na%20D-Sub%209-pin/25-pin%20(M),%2012.99.1086 Meni se ovaj pokazao odlièan. Prolificov je èip unutra. Isproban na hrpi routera, starih mobitela i jo¹ svakakvog hardvera.

Night