SCART to COMPOSITE ???!

pa jel to neka grda kemija...?

- nemogu dobiti signal iz videa (scart to composite converter) u pcmcia tv card Averimedia??? kad ga spojim na drugi ureðaj - dvd - composite out - (dakle direktno bez scart-a) u composite pcmcia(3 cinch-a) radi... slika na lapt. odlièna...

to sve poku¹avam jer bih htio presnimiti neke serije sa VHSa na DVD...

a preko koaksijalnog kabla video to pcmcia slika mi se na laptopu trza i crna boja nije dobra... a kad spojim taj isti coax na telku radi odlièno... ??!!??

ima neko neku ideju...

p.s. ako je ovo uopèe bitno - kad naslonim ruku na stra¾nji panel videa osjetim kao neku èudnu (mikro)vibraciju (i kad je u standby-u)

Reply to
Bladerunner

odlièno...

Pogledaj da li je taj adapter 2 smjerni tj ima li ove veze: pin 1 skarta -audio izlaz R --srednji prsten 3.5 jacka pin 2 skarta -audio izlaz L -- vrh 3.5 jacka pin 4 skarta -audio GND --- masa 3.5 jacka pin 19 skarta -komposite video --vrh chinca pin 17 skarta -komposite GND --masa chinca

Ta "mikrovibracija" je zapravo struja curenja EMI filtera u videu, i razlog zasto se spajanja izvode dok su uredjaji iskljuceni iz mreze.

pogledam -

na

E u tome je problem -taj adapter ima samo ulaz u skart.

je

Od cega je taj-od zlata?

univerzalno

Skart na uredjaju je dvosmjerni ali adapter nije., ali se za ulaz i izlaz koriste drugi pinovi. Probaj naci adapter s prekidacem input/output.

sve si u pravu - veæ sam si napravio mini adapter... (In i Out su na drugim mjestima... na Scart-u) sjetio sam se sad i za ove conn. sa switch-em - ovaj od 49.99 nije imao sw. na sebi (bar ne na slici - ¹to podrazumjeva da su to rije¹ili nekom elektronikom - preusmeravanje signala)

Reply to
Bladerunner