regulacija 40 - 80V DC?

jno je  nekih 500mA....

ima ko kakav prijedlog kaj bi bilo idealno?

isam ni vidio...

Re: regulacija 40 - 80V DC?

Nije li ti sretnije puniti ih paralelno ako je opcija?  Ako su spojeni u
seriju, ako nisu svi iste istrosenosti i razine napunjenosti u startu,
to mi zvuci da ce biti nezdravo tako puniti...

Dakle ako zelis vise 12V akumulatora kontrolirano istovremeno puniti, to bi
trebao sa jednim jacim ~12V izvorom, i vise kontroliranih izlaza (koji onda
limitiraju struju, trickle chargaju ili sto vec zelis) *svaki za sebe*
ovisno u stanju akumulatora koji je spojen na taj izlaz...

Pa nije bas "struja nebitna", i 500mA na 72V je solidnih 36W...

pa i navedeni linearni regulatori su max ~36V, kaj ne?

Takodjer racunaj da linearni regulatori disipiraju svu razliku u sebi, znaci
racunaj na aktivno hladjenje ako ces njih koristiti.

(Takodjer nisu neka sreca ako ti je potrosnja bitan faktor (osim ako ih ne
koristis u zimsko doba pa ti je dodatno grijanje pozeljno).

Po meni ti je idealno sa DC DC buckom regulirati tih 12V gore, a onda nakon
sto imas reguliranih 12V to dalje distribuirati za svaki akumulator posebno
kako sam gore napisao...

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Site Timeline