Senzor vlage i temperature?

Trebao bi mi neki senzor vlage, idealno bi bilo da salje podatke preko nekog 'normalnog' protokola (I2C, SPI 1/2-wire, ...) ali moze i analogni pa cu staviti A/D. Gledam SHT-ove ali oni su SMD a to mi ne pase (a i protokol je *modificirani* I2C).

Max. temp bi bila do oko 110 stupnjeva C, tu bi mozda mogo staviti DS1621 (radi do 125 stupnjeva C) ili nesta slicno.

Udaljenost od senzora do mikrokontrolera bi bila oko 10 metara.

Ima ko kakav prijedlog za senzore vlage (ili komentar na DS-ove)? Vlaga bi se mjerila u 2 tocke pa gledam i da bude cim jednostavnije 'prozivati' sonde (ako bi bile digitalne).

--
Chupo
Reply to

Imas SHT varijantu sa pinovima - SHT75 - u Farnellu skup ko vrag. Koliko je meni poznato, najpovoljnije mi se èini uzeti sht1x proto ploèicu kod Mikroelektronike:

A nesto senzora ima i Futurlec

Sto se temperature tièe SHT je osjetljiv na samozagrijavanje pa treba o tome voditi raèuna. Uza sve mjere opreza meni jo¹ uvijek pokazuje nekih 0.5 do 1 stupnja vi¹e od recimo DS1820 ili DS1620.

Takoðer, ako uzima¹ DS1620 uzmi 1621 kao ¹to si i rekao, nemoj 1620. Poz.

Reply to
Tom

Ovo je odlicno!! Jos kad bi ga mogo kupiti negdje u ZG u roku dan dva, malo sam na knap s vremenom :-/

Samo da li ta plocica moze izdrzati 110 stupnjeva :-/

Nije lose znati ni za te senzore!! Ovaj zadnji na izlazu daje frekvenciju u ovisnosti o vlazi a i radi samo do 60 stupnjeva pa otpada, prvi (HUMSENSOR2) za $29 bi bio OK (to je izgleda SHT15) i jos je i vlaga i temp u istom modulu.

Hvala!!

Pozdrav!

--
Chupo