Reflektor sa senzorom

Neki dan sam kupio reflektor (Lidl) sa stednom zaruljom 22W R7S 118mm (velicine kao klasicni sa halogenom od 500W). Vremenski radi OK, ali jednom (nakon ukljucivanja u mrezu) odradi svoje i dalje se na pokret ne ukljucuje (bez obzira kako je podesena osjetljivost na svjetlost ili osjetljivost senzora pokreta). Zanimljivo je sto kada lagano kucnem prstom po senzoru, ukljuci se i vremenski dio odradi OK. O cemu se radi? Naravno, ne bi bilo problema da imam racun, ali posto je kupljen u "krivom ducanu", tj. ostatak bio speceraj, greskom je zavrsio u smecu (i odvezen je). Zahvaljujem na odgovorima!

Reply to
walNut

©to se tièe raèuna, moje iskustvo s Lidlom je takvo da mo¾e¹ zamijeniti sve bez obzira jel ima¹ ili nema¹ raèun, ¹to se tièe povrata novca, ne znam...
Reply to
mcf