Re: Za post o pregorenim zicama i bojleru!!!!!!!!!!!!!!!!

"LiftBoy" wrote

Lo¹ spoj = veliki prijelazni otpor = vi¹e kW = zagrijavanje.

Vise KW ??? Nesto tu smrdi ali nije pregorena zica ;) (cross na .sci.elektronika)

Reply to
Oldtimer

Evo preciznije: vuæi æe vi¹e ampera, a uz isti napon to znaèi vi¹e W (ako me sjeæanje ne vara :))

Reply to
LiftBoy

LiftBoy je napisao/la:

e=E6anje ne

Evo tocnije: Uz isti napon (koji je odredjen izvorom napona) veci otpor znaci MANJA struja, i manja snaga (manje kW) , a zica ce se zagrijavati zato sto ce se dio od te (smanjene) snage trositi na njoj a ne u trosilu.

--=20 Gimzo

Reply to
Gimzo

"Gimzo" wrote LiftBoy je napisao/la:

[...]

E- to sam cekao ;) Decki su nekako spori na okidacu :))

Reply to
Oldtimer

--
>Gimzo

Toèno, zakomplicirao sam s jednad?bom, a samo sam trebao stavit da se na
lo?em spoju stvara otpor-potro?nja na mjestu koje nije predviðeno za to.
Prihvaæam korekciju i sla?em se!

Pozdrav!
Reply to
LiftBoy

"LiftBoy" wrote

Los spoj = sve manje hampera (A) i sve manje hwati. (W)

Reply to
Oldtimer

treba dodati: .....na tro¹ilu, ali ne i na spoju!

Reply to
Vaso

"Vaso" je napisao u poruci interesnoj grupi:eko9pf$7c0$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr...

Ista struja proteæe kroz spoj,tro¹ilo i nulu. Manje je snergije na tro¹ilu jer se dio potro¹i na grijanje spoja.

Reply to
tomislav