Re: Vulgaris Audio Pojaèalo 12V 2x50W & zvuènici

-info-tab

> Ali, preskupoooo - za tu lovu kupim polovni autoradio ali mi ne

odgovara.

Polovna auto pojaèala su mi prevelika.... > > > Ajte molim vas pomozite - shema, link, savijet, mo¾da kakva ponuda

na

mail.... sve dobrodo¹lo... >

Glavni problem biti æe ti napon napajanja. Na motociklu raspola¾e¹ sa samo 12 V napona ¹to æe ti i sa pojaèalom u "mosnom" spoju dati tek oko desetak W (uz impedanciju zvuènika od 4 ohma). Neophodan je ili pretvaraè napona napajanja na vi¹e ili transformator koji æe impedanciju zvuènika spustiti na ni¾e tako da i uz 12 V napajanja dobije¹ tra¾enu snagu. Jedno i drugo u samogradnji nije za one koji su sa elektronikom na "vi". Kako god okrene¹, mislim da æe te ko¹tati nekoliko stotina kn :(

Reply to
DZ

Glavni problem biti æe ti napon napajanja. Na motociklu raspola¾e¹ sa samo

12 V napona ¹to æe ti i sa pojaèalom u "mosnom" spoju dati tek oko desetak W (uz impedanciju zvuènika od 4 ohma). ...........

Teoretski, 20.25 W, a u praksi oko 18W (mosni spoj na 12 V...)

Reply to
Dr.No