Re: Uradi sam kuæno kino

Nije najbolje postaviti pitanje koliko je zvuènik od 20W glasan, jer

> snaga ne definira glasnoæu. To je mo¾da zbunjujuæe, ali koliko æe neki > zvuènik biti glasan ovisi o njegovoj osjetljivosti (ili bi èak mogli > reæi o njegovoj efikasnosti da elektrièni signal pretvara u zvuèni > tlak), pa æe tako pri 20W zvuènik osjetljivosti 92dB zvuèati dvostruko > glasnije nego zvuènik od 89dB pri istoj snazi. Dakle, ako je kvalitetan > zvuènik (èitaj: osjetljiviji), njemu æe trebati slabije pojaèalo, a pri > tome æe dovoljno glasno zvuèati. Èak i 20W iz dobrog pojaèala > reproduciranih na osjetljivom zvuèniku mo¾e pokrenuti jedan solidan > kuæni party. :)

Hvala na obja¹njenju. Dosad se nisam bavio zvuènicima tako da ne znam ba¹ puno o njihovim parametrima, pogotovo o osjetljivosti.

Pozdrav!

Reply to
Slaven

Kako je Rio vec napisao, racunaj da je svakih otprilike -3dB jednako dvostruko snage za isti ucinak. Na primjer 10W @ 92dB je otprilike jednako 20W @ 89dB sto se tice ucinka. Taj omjer se odnosi na sve signale koji se izrazavaju kojekakvim dB. Tako je u wlanu signal od -71dBi dvostruko veca razina signala od -74dBi.

Zoltan Tardik

Pardon, dBm

Zoltan Tardik