Re: Solarni punjaè akumulatora za rasvjetu LED diodama

javi se na mail... malo æu te uputiti

Trebao bi mi solarni punjaè akumulatora ili baterija koje bi se koristile > za rasvjetu LED diodama. Po¹to LED diode malo tro¹e trebao bi mi mali > akumulatoric (ili baterije) od oko 2Ah 12V ili neki od 6V. Napravio bih > lampe sa 3-4 bijele LED diode koje bi svjetlile tek toliko da na moram > paliti svijece, petrolejske lampe i sl. Koliko sam ja uspio skuziti trebao > bi mi jedan solarni panel male snage, akumulator i za¹tita da mi se ne > prepuni akumulator. > > Zanima me ima li kupiti gotovih ovakvih sistema ili bi ja to trebao sam > sloziti i da li je netko radio nesto slicno? Vidio sam na netu da se > prodaju ovakvi solarni sistemi ali puno veæe snage nego sto meni treba. > > Gdje bih mogao kupiti solarni panel, akumulator i taj sklop koji mi ¹titi > bateriju od prepunjavanja? Kolike snage bi trebao biti taj solarni panel? > Ako neko ima shemu sklopa bio bih zahvalan da mi posalje link sheme ili da > mi je posalje na mail. > > Koji tip akumulatora bih trebao nabaviti? Posto bi LED diode jako malo > trosile i vjerojatno nebi nikad do kraja ispraznile akumulator nebih htio > da mi nakon par mjeseci akumulator izgubi dosta kapaciteta. > > Sto se dogodi ako se prepuni akumulator? Da li se zapali ili eksplodira? > > > Vazno mi je da cijeli sustav bude prenosiv i da nema vise od 5kg. Zbog > toga mi treba solarni panel relativno malih dimenzija. Posto cijeli sistem > nece biti montiran na krov treba mi akumulator od oko 2Ah jer se nekad > zaboravi sve to iznjeti vani da se napuni. Racunao sam da bi diode trosile > oko 60mAh iz 12V akumulatora i jedan od uvjeta je da mi taj sistem moze > svjetliti zimi i do 10h dnevno. > > > Molio bih vas ako bi mi mogli pomoci sa savjetima i unaprijed se > zahvaljujem.
Reply to
Marijan

sto nebi i nas ostale uputio?

s.