Re: KAKO ODABRATI OSIGURAÈ ZA KONDENZATORSKU BATERIJU???

Zar nitko ne zna koji *ebeni osiguraè staviti na kondenzatorsku bateriju

> od npr: > 1. 15 kVAr > 2. 30 kVAr > 4. 45 kVAr > > ©teta ¹to nema grupe elektrotehnika i NN, a ova mi se èini najsrodnija...

Vidio sam tvoj post malo ni¾e. Javi se na mail samo ukloni MAKNI iz mail adrese pa cemo rijesiti problem. Inace ja sam student FER-a 4. godina,energetika. Pozdrav

Reply to
iva

Pogledaj na hr.sci.elektronika.binaries naslov kompenzacija. U mojoj firmi mo¾e¹ povoljno kupiti kondenzatore, kontaktore, kuæi¹ta za osiguraèe i osiguraèe za kompenzaciju ako treba¹.

Neno

Reply to
neno