Re: RTV servis Ivan Masnjak

bas si glup.

-- "Meni lova ne predstavlja nikakav gust, ali ono kaj se kupi za nju predstavlja."

Reply to
Juka

Znas da nisi duzan platiti popravak robe koju nisi izricito dao pristanak? :)

Reply to
LL - Duracell Zeko

"Lex-Lutor" > Uvoznik je duzan OSIGURATI rezervne djelove od 3-10g za sve

:: Ajd, ba¹ mi je drago èuti. Nekad davno, davno sam vodio u ovoj regiji Iskrine servise. Zakon je bio otprilike isti, s rokom za sve rez. dijelove valjda 6 godina i probijanje granice od 45 dana je povlaèilo obaveznu zamjenu novim proizvodom ili povrat novca u vrijednosti kupljenog proizvoda. Zanimljivo, tada su u "opæini" postojali inspektori i za svaku reklamaciju smo imali razgovor. Kod ozbiljnijih stvari su mi dolazili na kavicu.

Ozbiljno, sasvim pristojno, popili bi kavicu, potom bi mi puknuli kaznu. Kako je bio ogroman broj radnih naloga i ¹efova èija je to bila briga, stvari su se razlièito rje¹avale. Koliko se sjeæam, jedan put sam i ja platio novu bu¹ilicu, uz ispriku stranci.

Uopæe ne vidim ZA©TO to danas ne funkcionira, iste slu¾be postoje. Znam samo da, ako mi se pokvari bilo ¹to, pogledat æu sam, potra¾iti savjet frendova, no najèe¹æe proizvod zavr¹i na smeæu - je, pod garancijom je, ali nemam beskonaèno vremena niti volje za nadmudrivanje sa servisima.

Ako netko ba¹ voli, neka se obrati predstavni¹tvu Sony za RH, potom dalje. Sony je velika firma i svakako im treba dati do znanja kakav im image stvaraju lokalni muftije. ®eljeni dio æe¹, ako ispravno postupi¹, dobiti izravno od proizvoðaèa besplatno i prije servisa kojem je èesto voda do grla.

Reply to
ulix111

Ma da stvarno su dosadni. Fakat mi nije jasno kako se uopce usuduju gnjaviti te !!!

Ma bravo !! Za tebe bi bilo najbolje da sjedis i skupljas novce, a musterije nek si same nabavljaju i ugraduju dijelove !! Daj nam sad probaj objasniti kako problem nabavke/ugradnje dijelova nije tvoja stvar, vec je to stvar Mirka iz Afrike.

Reply to
Alin

A zbog cega je glup ????

Reply to
Alin

S tim servisom svi imaju problema, ja bi osobno radije bacio fotic u smece nego li ga odnio tamo. Prije nekoliko godina bil sam kod njih da nesto predam na servis, a ispred mene zena koja im je dala daljinski na popravak (trebalo je zamijeniti tipke) i popravak je kostao 300kn, a novi daljinski u elmatisu oko 200kn. Samo sam se okremuo i otisao. Kasnije je jedan moj frend dao autokasetofon i cijena popravka 700kn (crklo izlazno pojacalo), a novi je kostao oko 1200kn.

Reply to
Kresimir Pecnik

ejebiga.... sad znam. tad sam bio mlad, neiskusan i u srednjoj skoli :-))

Reply to
Laki_Topalovic

A k tomu je caddy u kvaru, ceka da dodju dijelovi.

Reply to
pfff

I onda kad se cady popravi ce vozaca boliti noga, pa nece moci stisnut gas.

Reply to
Alin

Ak te tjesi, to se zna. Na hr.soc.grad.zagreb realtivno cesto osvane slican post. I ja imam iskustva poput tvojih s tim sugavim servisom. Radilo se o CD plejeru. Kaj da ti velim, nego da i dan-danas ne sljaka. Lazovi su i lopovi. Radije vise nikad ne bum kupila Sony, nego da jos jednom moram krociti u tu prcvarnicu.

--
Alisa
Reply to

puka nagadjanja i uvodjenje vlastite politike.

--
"Meni lova ne predstavlja nikakav gust,
ali ono kaj se kupi za nju predstavlja."
Reply to
Juka

Tri do pet godina.

Ne mora, 45 dana nije definirano niti jednim zakonom. Neki ga definiraju u jamstvenom listu, stoje dovoljno.

Kako kojim.

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic

Ne, ako je iznos do 500 kn. :o)

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic

Eto i to smo rijesili :)

-- Nije Kimmi vec je Kimi. Pedro de la Rosa, test vozac genijalac ;) Uzivo svira grupa Tvrdi Disk: Flamman and Abraxas ft. MC Rem - Good To Go (2005 Remix) Smile. Tomorrow's going to be worse.

Go Mc'Laren !

Reply to
marijo

Joj, i ja sam jednom imao situaciju s Masnjakom. O neljubaznosti mi se ne da raspravljati jer su to veæ svi utvrdili prije mene, ali samo da potvrdim da je tip ljiga i full neprofesionalan. Ne ku¾im kako takav obrt mo¾e opstati...

t.

Reply to
Tom

Losa nam politika brate !!! :)))

Reply to
Alin

Dana Tue, 1 Aug 2006 11:21:54 +0200, Tom napisao/la si:

ima dobru lokaciju, svi znaju za njega i dipl.inz. dok je recimo silnica isto sony servis, al nije toliko ekponirana a zasigurno je bolji od Masnjaka

Reply to
Spuzva

Nisu uopce puka nagadjanja nego iskustvo. A da ti kazem da do nedavno u kuci nisam imao niti jedan sony uredjaj ali bas ni jedan bas iz ovi razloga. Ali eto prije mjesec dana kupim sony fotic i sad se jos vise nadam da nece riknut , ali i ako rikne ima u sesvetama ovlasteni sony servis i nebi mi palo na pamet da nosim u ilicu ili cu ga bacit u smece i ustedit zivce .

Reply to
sinisa

U kojem zakonu su definirane obveze trgovca u vezi servisiranja robe, preuzimanja iste i povrata novca?

Reply to
Touche

Po tom pitanju su bitna tri zakona: Zakon o obveznim odnosima, Zakon o normizaciji i Zakon o zastiti potrosaca.

U pravilu, povrat novca je u igri samo kod nemogucnosti popravka opreme u razumnom roku, bitnom nedostatku na opremi (kvar nije nedostatak vec neispravnost) te u slucaju kupnje na daljinu u roku od 8 dana.

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic