Re: Raèunalna kontrola

Htio bih kontrolirati paljenje ureðaja preko serijskog ili paralelnog

> porta > raèunala. > > Nemam pojma kako to napraviti, pretpostavljam da mi treba nekakav relej. > Program bih veæ nekako napravio, samo bih trebao neka osnovna uputstva > kako > okinuti relej preko porta i koliki je napon potreban za to? > > Tro¹ilo bi bilo na 220V

mo¾da ti ovo odgovara....

Mika

sad mi je ¾ao ¹to sam ti i link dao....ne zbog 30$ nego zbog tvoje lijenosti da stisnes jo¹ koji link i skines shemu koja ti jednostavno moze skociti u glavu.....

i onda sam se ja cudio zasto ljudi pisu "googlaj" ma sta googlaj, mogu ti jedino jos kupiti releje i integrirac, sloziti na univerzalku i zabiti u port...bah :(((

ispricavam se ekipi na grupi zbog svojeg ispada....nece se ponoviti...

Reply to
Mika

Istinit je pa neæemo zamjeriti. Software na tome site-u mi je jedini koji je od prve bez problema radio na WIN XP. Ostali skini ovo i ono i onda na kraju ne radi :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

evo da ne ispadnem ba¹ baba-roga

ubacujem ti i link sheme...

a ovo ti je soft za upravljanje...

sad meni po¹alji æevape i coca colu ak si faca.....

Reply to
Mika

Ako si toliko se veæ trudio trebao si dati link na Acrobat reader i WinRar :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

nije !

Zar ne razumijete ljudi da je naglasak da tra¾im

razumijemo, tra¾ilica se zove "google"

Nisam se bavio elektronikom od srednje

da si proèitao tekst sa prvog linka sve bi ti bilo jasno...

btw. piva ne ide iz motociklistièkih uvjerenja :))))

Reply to
Mika

U poruci: v8noqu0chapy$. snipped-for-privacy@40tude.net, TuVaD je napisao/la:

: Htio bih kontrolirati paljenje ureðaja preko serijskog ili paralelnog : porta raèunala.

Ja sam radio preko paralelnog porta.

8 kanala. Mozes i vise i manje, kak ti pase.

[...]

Programa ima dosta na netu vec gotovih, tako da ti se malo glupo muciti (jedino ako ti je gust). Mozes i sa relejima, a mozes i sa triakom. Ja sam ono drugo radio.

Bacio sam sliku na binse da vidis kako to moje izgleda. Jos sam i dodao LEDicu za svki kanala za signalizaciju da je upaljeno.

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci: snipped-for-privacy@40tude.net, TuVaD je napisao/la:

: Pa i jesam prvo ukucao u google, samo ¹to nisam znao uopæe ¹to tra¾im : relay serial port bla bla i nikako da naðem ne¹to

Ne serijski port je malo teze staviti.

: Usput kako radi relej? Treba poslati impuls na bazu tranzistora. Ali : to treba biti stalni napon da relej okine? I onda kada napona nestane : relej se prebaci nazad?

Da, dok zelis da je relej upaljen, impuls mora biti na njemu (na bazi tranzica), a kad zelis da se ugasi, maknes impuls.

-- Tihomir Krizan

Reply to