Re: Prosjeèna i trenutna potro¹nja u starim autima

U poruci:1on362u3lmpw$. snipped-for-privacy@40tude.net, Locutus of Borg je napisao/la:

: a kako onda odredit kolicinu goriva u rezervaru u nekom mopedu ako se : ne zna potrosnja (barem okvirnu kolicinu), da se ne mora svaki put : otvarat tank i ¹acovat okom?

Ja sam mislio staviti neku sipku u rezervoar i na nju pluto i onda kak bi pluto islo dolje-gore, tak bi pomicalo potenciometar. I, onda na to stavim LM3914 i kond za filtraciju (da se malo umiri prikaz).

Ali, problem je da vjerojatno moras busiti rezervoar. :(

Ovo sa ultrazvukom mi se cini OK ideja, al, ne znam kako bih ju proveo.

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci:1204ge0vtt1tj.tp18glakkur2$. snipped-for-privacy@40tude.net, Locutus of Borg je napisao/la:

: je, al na automatu rezervar ide ukoso, i to dosta, pa ne znam kako bi : se pluto pomicao...

Imas krivi motor. (sala mala). Da, vis, automatika i recimo APN-a se nisam sijetio. Kod njih bi to bio problem malo.

: to sa plutom bi bilo previse grubo, bar kod mene, i jos potenciometri : nemaju bas "lagan" klizac...

Za ovo nemas problema. Stavi se malo veci pluto i feder koji ce ga vracati dolje.

-- Tihomir Krizan

Reply to