Re: Prekidaè pitanje

Imam prekidaè sa crvenom lampicom iz chipoteke za 250V 6A i 125V

> 10A.Prekidaè ima 3 no¾ice 1, 2 i 3.Koje ja koristim?trebam spojiti na > trafo prekidaè pa me zanima za sta su nozice.Jedna ulaz,druga izlaz a sta > je treca?Sumnjam da je uzemljenje jer je cijeli od plastike.Hvala

treca ti je drugi kraj tinjalice u prekidacu za indikaciju on/off(ako se radi o tinjalici-mozda je i led)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

ne nego dovesti nulu tako da faza ode prema potrosacu (trafu) i ujedno na tinjalicu kojoj mora drugi kraj biti nula. gledaj samo tinjalicu kao da prekidaca nema-njoj trebas dati 220v i to je jedini uvjet da bi svjetlila. ako fazu spojis krivo onda ce ti uvik svitliti jer si joj doveo 220 bez obzira na polozaj prekidaca. ja brojeve ne pisem jer bi morao viditi odnosno ispitati da ne falim. po ovome sto si ti stavljao brojeve tinjalica je izmedju 2 i 3 to znaci 1 dolazna faza,2 odlazna faza i napajanje tinjalice i

3 nula.ovo nula faza je uvjetno receno jer ako okrenes utikac u uticnici bit ce obrnuto,ali za tinjalicu i prekidac nije bitno. inace pametnije je stavljati isti takav ali dvostruki prekidac tako da kompletno odvaja potrosaca od mreze.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Zasto 2 prekidaca kad je dovoljan jedan?

ja sam imao obicaj staviti odmah na ulaz pa dalje na sklopke itd. a sto dva prekidaca;to si koristo onaj filter sa sklopkom,osiguracem i euro 220 u jednom komadu?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

evo vidi sto sam imao u vidu

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

valjda ima;isprintaj sliku pa u nabavu.ja imam negdje par kom ostataka od frenda dok se bavio pokerima...a onda je poceo rat i sve ode u ...

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras