Re: Pojaèalo za slu¹alice problem

Sastavio sam jedno jednostavno pojaèalo za slu¹alice sa 4 tranzistora

> C546B i nakon ¹to sam spojio u slu¹alicama èujem samo brujanje niske > frekvencije... ni¹ta drugo. U èem bi mogo bit problem?

na napajanje stavi 4700uF i po mogucnosti stabiliziraj na barem 3V manje od napona trafa

Reply to
megamusic

U poruci: e3aj6k$nib$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, EnigmA je napisao/la:

: Sastavio sam jedno jednostavno pojaèalo za slu¹alice sa 4 tranzistora : C546B i nakon ¹to sam spojio u slu¹alicama èujem samo brujanje niske : frekvencije... ni¹ta drugo. U èem bi mogo bit problem?

Zakaj si se uopce isao zezati sa tranzicima, kad si mogao uzeti neki chip? Mogao si cak i operacijsko pojacalo uzeti za sluslaice.

Eto, to je moje misljenje. A, bez sheme ti ne mogu ovako pomoci.

-- Tihomir Krizan

Reply to

manje od

Zbog smanjenja ripplea tj brujanja.

Reply to
megamusic

ali ja samo ?ujem brujanje ni?ta drugo! Iako sam uklju?io MP3 player i stavio na play

Reply to
EnigmA