Re: Jeftina zastita protic kradje vozila ...

To me podsjetilo na jedno rjesenje iz Elektora od prije 20+ godina,

> bazirano > na ljudskoj > psihologiji - naime, lopovi znaju za tajne prekidace i slicno, te ako auto > nece upaliti, traze > takve spojeve i "prebrikaju" ih... > > E, ovo iz Elektora je radilo ovako: ako tajni prekidac nije aktiviran, > auto normalno upali > i motor rad 10-15 sek. i onda se ugasi. Paljenje kljucem opet uspije, no > motor se ponovo > ugasi nakon tih 10-15 sek. Nakon par takvih pokusaja, pretpostavka je da > lopov odustane, > misleci da s autom nesto nije u redu...

e ovo mi je fora... jel znas iz kojeg je to elektora?

pozdrav

Reply to
Fastah

Ili recimo tipkovnica na uoèljivom mjestu, ako ne utipka¹ ¹ifru za 15 s, auto se gasi. ©ifru s vremena na vrijeme mo¾e¹ promjeniti, za razliku od polo¾aja tajnih prekidaèa.....

se gasi. ©ifru s

prekidaèa.....

Onda lopov opet samo prebrika zice koje vode do uredjaja na kojeg je spojena tastatura :-/

--
Chupo
Reply to

Uh, ima tome 20-tak godina, mo¾da i vi¹e, pa se ne sjeæam. Imam sve elektore uvezane, no tko da sad to sve lista... Ali to ne bi trebalo biti komplicirano isprogramirati na nekakvom PIC-u ili Atmelu... A prekidao se krug napajanja paljenja. S druge strane, to i lopovi znaju, pa prvo tu tra¾e nekakve skrivene ðinðe, tako da je ipak upitno da li to u praksi ima zapravo smisla...

- Dejan

Reply to
Dejan

imam osjecaj da bi vrlo brzo ubio BC u autu takvim ludorijama

Reply to
Vedran Grubac

auto se gasi. ©ifru s

prekidaèa.....

Banalni problem: Ukoliko od tipkovnice dolazi impuls odreðenog trajanja, ni brikanje ne poma¾e!?

Kod dana¹njih 'elektronièkih' modela ima¹ vi¹e naèina za blokiranje paljenja, rada motora, koènica itd.......Simulira¹ kvar da proradi 'Fatal Error', ne mo¾e¹ auto ni gurati dok je upaljen motor/ukljuèen kontakt....

brikanje ne poma¾e!?

Ne mislim da bi se lopov igrao s uredjajem nego bi ga jednostavno izbacio iz igre. Svi ti uredjaji moraju biti spojeni na originalnu instalaciju, dovoljno ju je vratiti u tvornicko stanje i koliko god da je uredjaj sofisticiran, on vise ne igra ulogu.

Slicno ko kad se umjesto izrade hardware-ske kopije dongle-a za pokretaje nekog software-a, iz programa izbace provjere koje se ticu hardware-ske zastite pa dongle onda vise ni ne treba (istina, nekad je lakse emulirati dongle nego iz programa izbaciti sve provjere).

--
Chupo
Reply to

brikanje ne poma¾e!?

Hebi ga, ako lopov ima vremena i moguænosti kopati po instalaciji, onda mu je jednostavnije, br¾e i sigurnije doæi sa ¹lep-slu¾bom i odvuæi auto!?...lol