Re: evo Watmetra za 220(za po doma)

> za 77 kuna

e tooooooooooooo

evo odmah ga idem kupiti sada :) :) (ozbiljo :P )

--
Hrvoje Kusulja
TSRB, CCNA, MCP, TVZ-Informatika

Haj Hrvoje. Ovo je super, taman sam mislio ici u Bauhaus ga kupiti, a tamo je oko 170 kuna. Bas cu probati ovog da vidim kolika mu je tocnost. Hvala za info.

Reply to
svemirko

"svemirko" je napisao u poruci - news:gmhqd8$9h8$ snipped-for-privacy@news2.carnet.hr...

kupio ja, radi odlicno i odmah racuna cijenu potrosene struje :-)

Reply to
Crash

Hajde vidi da znam na èemu sam :-)

Reply to
hombre

jebemu, evo me nazad.. bio u lidlu prema veliko gorici, te u vukovarskoj - nemaju jos jucer prodano.. takodjer sam nacuo da ima u pevecu pa sam odmah bio u vukovarskoj u pevecu, takodjer nemaju...

argh, moze netko reci gdje bih mogao to nabaviti.., vidio sam prije par dana mi ga je frend pokazao i prava stvar..., bas to mi treba :P

no gdje kupiti ?, naravno po razumnim cijenama..

Reply to
Hrvoje Kusulja

Maloprije sam bio i ima (ne pada mi na pamet ponovo iæi jer pada ki¹a, pu¹e jugo, ja pje¹ak, ima dva kilometra...). Ako ti ba¹ toliko treba mogu vidjeti u ponedjeljak ali sam malo podaleko od tebe pa bi trebao zaraèaunati i tro¹kove po¹tarine.

Nije ba¹ neko egzaktno mjerenje ali probao sam ¾arulju od 100 W na 235 V i pokazao je 103 W.

Reply to
hombre

pa dobro moze i zarulja fulati... treba mi za mjerenje potosnje racunala (servera) i tako nekakvih stvari za koje ce se odlucivati kasnije da li ce biti stalno upaljene ili ne... te neka usporedba ..

npr. potrosnje laptopa na 220V izmedju 2 modela i tako..

ovo mi se cini kao najjednostavnije i najjeftinije rjesenje... to vec dugo trazim ali nista od toga..

a reci gdje to ima, tj. u kojem lidlu si bio ?

--
Hrvoje Kusulja
TSRB, CCNA, MCP, TVZ-Informatika
Reply to
Hrvoje Kusulja

U Dubrovniku. Malo daleko?

Reply to
hombre

hehe, da zg...

ma netreba, budem ja pogledao jos za par dana, nadam se da ce doc u zg..., samo bih molio ako se netko sjeti da stavi ovdje na grupu ili jos bolje da mi se javi mailom.. bio bih jako zahvalan..!!!!

hvala svima !

--
Hrvoje Kusulja
TSRB, CCNA, MCP, TVZ-Informatika
Reply to
Hrvoje Kusulja

,

Kad smo kod mjerenja to=E8nosti, jel neko mjerio koliko je taj ure=F0aj to=E8an sa nesinusnim strujama (npr. PC, televizor, =B9tedna =BEarulja...)

Reply to
nheef.rceg

Kad smo kod mjerenja toènosti, jel neko mjerio koliko je taj ureðaj toèan sa nesinusnim strujama (npr. PC, televizor, ¹tedna ¾arulja...)

a ulaz je uvijek sisnusni vi¹e manje , ¹to god ti spojio ?

Reply to
grizli

Napon je recimo sinusni, ali struja èesto nema veze sa sinusom, osim osnovnog harmonika!?

hmm struja ovisi o lienarnosti trosila ako je linarno biti ce i struja sinus, ali pomaknuta za kut ovisi jer C ili L trosilo

a koja u to trosila nelinearna ?

Reply to
grizli

U osnovi, svako tro¹ilo koje ima direktno ispravljanje 230V: napajanje PC-a itd( neka jeftinija uopæe nemaju ni filter na ulazu!)

jedan kolega je prije rekao da mjeri sve tri snage.. djelatna ,jalova i ukupna.. (P, Q , S) ... :)

--
Hrvoje Kusulja
TSRB, CCNA, MCP, TVZ-Informatika
Reply to
Hrvoje Kusulja

PC-a

Hmmmm...ako struja nije sinusna, ¹to znaèe ti pojmovi djelatna, jalova i ukupna!?

ali ja mislim da "punjenje" kondenzatora ne mo¾e mijenjati valni oblik(na ulazu svakog napajanja).. ma zapravo ak neko ima osciloskop nek spoji neki mali otpor ( 0,1 ohm) tak nekak u seriju s napajanjem PC-ja pa nek mjeri napon oscliskopom, bas me zanima sto ce vidjeti hmm

Reply to
grizli

Evo ti malo literature za prouèavanje:

ok, ali kako god bilo da bilo zanima me kako izgleda struja konkretno na PC napajanju .., bez PFC-a

a tko zna kako mjeri watmetar iz lidla.. mozda je rms ?

Reply to
grizli

Upravo to :-)) Shvatite da je to napravljeno za ljude koji ne ¾ele vi¹u matematiku u svojoj glavi i da je bitno da ¹to vi¹e odgovara onom ¹to pokazuje HEp brojilo.

Reply to
hombre