Re: Daljinski za vrata 868 MHz

odi na ponuda.automobili, tamo frajer nudi za

250kn daljinska zakljucavanja, dobis daljinac u kojeg mozes stavit i kljuc ko skakavac a modul se montira drito na relej od neceg ;)
Reply to
Chupa

da ne pricam da ima rolo kodove i jos 2 dodatne funkcije osim odkljucaj/zakljucaj ;)

Reply to
Chupa

jos kad bi to bilo isto :)))

Reply to
Mika

Mislim da te Chupa i Mika nisu shvatili...To centralno jest predvidjeno za zakljucavanje/otkljucavanje auta...ali tko kaze da mora Z/O auto? Ima izlzne releje, pa ih pripasi na sto god ti volja...

Barem sam ja tako shvatio...za 250 kn dobijes i dva daljinca i elektroniku, jos ako stavis daljinac u kljuc, pridjes garazi, stisnes kljuc kod volana i udjes...

-- Goran

Vukovar se vraca kuci...

Reply to
GoraN

Sorry Chupa...nisam vidio da si to ti predlozio :) Majne greskenzi...

-- Goran

Vukovar se vraca kuci...

Reply to
GoraN

ma skuzio sam ga, nego garazna vrata imaju nesto vise funkcija, sto programabilnih, sto onih koje se ne mogu mjenjati.....ovo daljinsko za auto nije bas "kak treba" za te funkcije. naravno da se moze iskemijati, ali meni se u par navrata nije svidjelo to kemijanje... ;)

pozz, Mika

Reply to
Mika

Ja bi isto nasao drugi tip radio komandi, kod centrale postavio prijemnik i spojio paralelno tikalu tako mozes daljinske kupit koliko te volja povoljnije.

Reply to
celo

ma nema beda..

Reply to
Chupa

Hvala deèki na pomoæi, sliène ideje su i meni padale na pamet, tim vi¹e ¹to sam si sam slagao daljinki prijemnik sa 3 predajnika za dvori¹na vrata na

433 Mhz ( 2 kanala ) i ostao mi je jedan kanal neiskori¹ten. Ideja je da nabavim jo¹ jedan identièan prijemnik i stavim ga na gara¾u i jednim daljinskim otvaram dvori¹na i gara¾na vrata. ®ao mi samo originalnog ureðaja koji je jako kvalitetan i ima veliki domet. Zar nema nigdje nabaviti daljinac za 868 MHz, mislim da bi ga prijemnik sku¾io, imam papire za programiranje dodatnih daljinaca.
Reply to
Iver