Re: AUX ulaz na stari cijevni radio?

Prokleti newsreader.

Dakle, jos jednom.... zelio bih iskoristiti izlazno pojacalo od starog radija sa cijevima, tj. dodati mu ulaz za vanjski izvor signala. Iskustva sa cijevima su mi jako skromna. Nasao sam nesto informacija online, npr:

..ali svi dodatni komentari su dobrodosli!

--
I'm trying a new usenet client for Mac, Nemo OS X, since 0 days.
You can download it at http://www.malcom-mac.com/nemo

AFAIR, vecina cijevnih radio aparata imala je na sebi gramofonski ulaz sa straznje strane. Ako nema, onda gurni audio izlaz preko 1uF kondenzatora na potenciometar za glasnocu radio aparata. Moras prije toga odspojiti izvod, kako se ne bi mijesali signal iz radija i tvog izvora.

Reply to
Lutajuci Reporter Zdena

Ti uredjaji rade s visokim naponima pa moras paziti. Prvo provjeri napajanje - ako je live chassis (napajanje direktno s mreze bez trafa) odustani, jer su kvalitetni audio razdvojni transformatori tesko nabavljivi/skupi a bez njih postoji mogucnost strujnog udara. Ako je napajanje transformatorsko, signal dovedi na potenciometar preko konda 100n/630V (blok).

ulaz

Ok, dakle pravo mjesto za dovesti signal je ravno na potenciometar za glasnocu. Provjeriti cu u petak kakva je situacija sa napajanjem a i ovo sa gramofonskim ulazom nije za odbaciti...u tom slucaju ce mi trebati nekakvo pretpojacalo...no o tom potom javim se preksutra nakon pregleda situacije.

--
I'm trying a new usenet client for Mac, Nemo OS X, since 0 days.
You can download it at http://www.malcom-mac.com/nemo
Reply to
Tomislav Ribicic

Neæe mu valjati gramo-ulaz: Taj ulaz pojaèava basove zbog tehnike snimanja na ploèe s prigu¹enim basovima.....