Pioneer 3600 i aux ulaz..

naime...da li zna netko neku foru kako zeznut pioneera 3600 da radi sa aux ulazima bez da kupujem da adapter..? bio bi vam vrlo zahvalan...pozdrav...hvala na odgovorima..

Reply to
SLepi

: naime...da li zna netko neku foru kako zeznut pioneera 3600 da radi : sa aux ulazima bez da kupujem da adapter..? bio bi vam vrlo : zahvalan...pozdrav...hvala na odgovorima..

Evo, poslao sam nesto na binariese. Ne znam, mozda pomogne. Pogledaj malo jos po toj stranici.

Reply to
..:: Tihi ::..

znaci po tim slikama ja samo trebam nabavit takav komnektor i spojit signal na te pinove koji su nacrtani? ili?

Reply to
SLepi

U poruci:d2gvnn$3jk$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, SLepi je napisao/la:

: znaci po tim slikama ja samo trebam nabavit takav komnektor i spojit : signal na te pinove koji su nacrtani? ili?

Za Pioneera nisam radio i nisam ziher, ali mislim da jos trebas "zavarati" radio da je spojen dodati Source. Ali, 3600 mozda i ima funkciju AUX-a. Probaj napraviti slijedece: Pioneeri to rade da iskljuèi¹ ureðaj i dugo stisne¹ tipkicu "function" i onda dobije¹ osnovna poèetna pode¹avanja koja lista¹ prtiskomna tu tipkicu,svaka upotreba druge tipke gasi ureðaj

ne sjecam se tocno no kada je radio iskljucen drzis jednu tipku par sec (vjerojatno SEL) i ukljucio se meni u kojem si mogao ukljuciti aux/in i cak preimenovati tu funkciju, mjenjati boju displaya... i jos nekih gluposti. Sad, dali to funkcionira na svim ili samo na tom, neznam!

E, sad ne znam koja od fora radi na tvom Pioneeru, pa probaj.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Trebas jos i emulirati komunikaciju izmedju kazica i cd-playera ili neceg drugog da bi se uopce ukljucila mogucnost biranja aux ulaza. Obicno s mikrokonttrolerom.

D.

Reply to
DPM

U poruci:d2hqm9$8bs$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, DPM je napisao/la:

: Trebas jos i emulirati komunikaciju izmedju kazica i cd-playera ili : neceg drugog da bi se uopce ukljucila mogucnost biranja aux ulaza. : Obicno s mikrokonttrolerom.

Neki (noviji) imaju mogucnost AUXa, a neki moraju ici na taj nacin...

-- Tihomir Krizan

Reply to